sunnuntai 26. lokakuuta 2014

10 faktaa minusta


1. Oon tooodella hajamielinen. Siis oikeesti en usko, että kukaan voi olla edes näin hajamielinen kuin mä.

2. Oon aikamoinen hästeltäjä. En oikein koskaan jaksaa tarkastaa mitään (esim. se hotelli juttu...) ja meen kaikkeen ihan suunapäänä enkä oikein ajattele ikinä ensin, mulle myös aina vähän sattuu ja tapahtuu kaikkee tän piirten takia..

3. Oon ihan kauhee pelkuri. Kerran erehdyin tosiaan katsomaan scarymovien ja näin siitäkin painajaisia ja olin varma, että se tyttö siinä tulee tappamaan mutkin... Mä myös aina ennen nukkumaan menoa tarkistan kaapin ja sängyn alusen, iha vaan  ettei kukaa hullu murhaaja piilottele siellä... Jep täysin normaali 20vuotiaalta...

4. Mä oon todellinen itkupilli, sananniin merkityksessä. Mä itken aina elokuvissa, mä itken kun oon onnellinen, mä itken kun oon surullinen, mä itken kun ketuttaa. Ennen mua raivostutti todella paljon tää piire, etten pysty tavallaan olemaan itkemättä vaikka haluaisinki, mutta nykyään oon oppinut, että tää on vaan aika isopiirre mussa eikä sitä "hävetä".

5. Mun on todella hankala päästää ihmisiä lähellä. Saatan pölpöttää kelle vaan, mutta silti pidän mun suojamuurin (ehkä liiankin)korkealla ja sitä mun ihan todelllisinta minääni ei ehkä näekkään muut kuin mun lähimmät ystävät ja perhe.



6. Mulla soi muusikki aina. En vaan osaa olla ilman ja en myöskään kestä kuunnella musiikki esim. huonoilla kuulokkeilla puhelimesta, Kävinkin juuri ostamassa uudet mikkihiiri kuulokkeet ja nyt kuulee taas kaikki pienemmätkin soinnut<3_<3 Kuitenkin musiikki mitä kuuntelen päivittäin on sellaista, että ne sanat osuu ja uppoaa muhun. Ja aina kun laita kuulokeet korville niin upoudun vaan hyvän musan maailmaan ja tällälailla saan viimestään känkkärä päivästä hyvän kun korville vaan hyvää musaa.

7.Mä oon kunnon luonnonlapsi. Mä oon aina rakastunut mökkeilyä ja luonnossa olemista, se on vaan niin rentouttavaa.

8. Mä oon vähä sellanen joka innostuu kaikista pienistäkin asioista tosipaljon ja välillä joiden mielestä vähä liikaakin, mutta ite kyllä oon vaan ilonen tästä piirteestä, koska sitä se onnelisuuskin lopulta on innostumista niistä pienistäkin asioista arjen keskellä.

9. Oon nyt kesän ja syksyn aikana ottanu yhä enemmän selvää kaikesta tuotannosta (liha, nahkateollisuus yms) ja oonkin yrittänyt löytyy sitä omaa paikkaa ja tapaa mikä ja miten tuun jatkossa tekemään valintoja yms. nää asiat on saanu multa itseassiassa paljon pohdintaa, mutta sitten kun muutan niin hiljaa hyvä tulee varmasti löytyy se oma tapa, kuitenkaan en voi ymmärtää ihmisiä jotka vain sulkevat silmänsä ja kun näyttää kuvia tai kertoo jotain niin sanotaan älä näytä, älä kerro en voi muuten syödä yms. Musta pitää pystyä ymmärtäämään että se liha ei tipu siihen lautaselle itsestään tai maitolasiin tai nahkakengät jalkaan.

10. Mä tykkään siitä että asun maassa missä on neljä vuoden aikaa. En ikinä vois kuvitella asuvani missään maassa missä esim. olisi koko ajan kesä. Monet aina valittaa kun kesä loppuu, mutta mä rakastan syksyä ehkä eniten, mutta silti tykkään todella paljon talvesta kun pääsee laskettelemaan ja lunta <3_<3, keväällä taas on ihanaa kun kaikki herää henkiin uudelleen ja valo täyttää ajan mikä talvella on ollut pimeää ja kesä, no eikai tähän tarvitse enää edes kirjoittaa mitään.

2 kommenttia:

  1. Ihana postaus kauniiden syksyisten kuvien kera<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos kaikista näistä kaikista kommenteista oli kiva tulla matkalta ja huomata sun kommentit!♥

      Poista