torstai 30. lokakuuta 2014

Hampuri part 2 !

Noniin ja sitten reissun toiseen päivään! Kuva saldo reissusta on pakko myöntää säälittävä, mutta oli vaan niin paljon tekemistä toisaalta, että kuvaaminen vaan yksinkertaisesti jäi!
Tosiaan lauantaina lähdettiin bussilla kohti Bremeniä, jossa sijaitsee suuri ostoskeskus, jossa sijaitsee Primark. Tuona päivänä siellä sattui vielä olemaan jotkut markkinat joten kaikkialla oli tuollasia söpöjä kojuja ja hauskasti pukeutuneita ihmisiä.
Ostoskeskus oli todella valtava ja jos tuonne suuntaa niin kannataa varata aikaa kokopäivä. Vaikka meilläkin oli aikaa 4tuntia niin saatiin aika ripakasti kiertää kaikki kaupat ympäri. Kuitenkin tehtiin löytäjä ja mäkin löysin kaiken mitä lähdin etsimään. Primark yllätti mut sinällään positiivisesti, että kaikki vaatteet oli siellä todella siististi esille ja kassajonot eivät kerenneet edes kasvaa kun kaikki toimi niin nopeasti. Suosittelen kyllä tuolla käyntiä, jos aika vaan riittää bussilla aikaa meni 1,5tuntia tuonne ja matkat kustantivat 18e edes takasin, joten ei ollut kallis! Junalla toki pääsee nopeasti, mutta yhteen suuntaa olisi saanut pulittaa 28e joten bussi vaan oli todella paljon halvempi.
Bussi takaisin Hampuriin saapui tosin puolituntia myöhässä hakemaan meitä ja molemmat nukuttiinkin paluu matka Hampuriin. Hampurissa kaverini lähti käymään kotonaan ja mä jäin pyörimään vielä vähän kaupoille ja kävin syömässa Hampurin tunnettua currywurry makkaraa, mikä itseasisa oli ihan hyvää, olin todella yllättänyt sillä en yleensä tykkää yhtään makkarasta...
Kun kaverini oli käynyt kotona hän saapui hotellille missä sitten aloiteltiin ennenkuin suunnattiin Hampurin yöhön.
Tuosta täytyy kyllä sano, että reeperbahnilla missä siis kaikki baarit sijaitsee kannattaa olla tooodella varovainen. Kaveriltakin yritettiin varastaa takin taskusta tavarat, mutta kerkesin juuri napata taskuvarasta kädestä kiinni, ettei mitään kuitenkaan lähtenyt mukaan.
Ilta jatkuikin sitten myöhään sillä oltiin jo suunniteltu, että haluttiin valvoa aamulla alkaviin kalamarkkinoihin, mitkä oli kyllä kiva näky! Aurinko nousi ja kaikkialla oli myynnissä kaikkea tuoretta, kannattaa todella käydä noilla markkinoilla jos satutte Hampuriin ja maistaa kalaleipää, itse otin lohileivän ja se oli todella hyvä!
Markkinoiden jälkeen saavuin hyvin väsyyne hotellille, jossa nukuin muutaman tunnin unet ennenkuin heräsin uudelleen viimeiseen kokonaiseen päivään Hampurissa.

Muutama selfie ennen uloslähtöä, oltiin sattumalta tiimipaidoissa menossa!

1. Oii ihania kuvia :) ja mahtava idea käydä markkinoilla ♥ lohileipä oli varmasti hyvä valinta, mä kun oon ihan hulluna loheen :D haha! Ihana kun postaat niin useasti♥

1. Joo mäkni rakastan lohta ylikaiken!! Kiva mietin että tuleeko liikaakin jos tulee pari postausta päivässä, mutta kiva jos ei oo liikaa ja kiitospaljon taas ihanasta kommentista(:<3