perjantai 31. lokakuuta 2014

Hampuri part 3!


Noniin ja sitten viimeiseen päivään Hampurissa. Tosiaan päivä alkoi jo aamulla kun samoilla silmillä jatkoimme kalamarkkinoille. Markkinoiden jälkeen kävin nukkumassa about kolme tuntia hotellilla minkä jälkeen kuitenkin heräsin, sillä en halunnut tuhlata viimeistä päivää nukkumalla. Lähdin vain kävelemään ympäri hotellin ympäristöä ja ihmettelin maailman menoa. Mä niin rakastan noita kauniita vanhoja kivitaloja mitä Saksa on pulollaan! Teki mieli vaan ottaa kaikista niistä kuvia, olisi niin ihana kun Kuopiossakin olisi tuollasita arkkitehtuuria. Myös täysin noiden vanhojen talojen vastakohtana mua kiehtoi nuo erilaiset maalaukset taloissa, mitkä olivat toinen toistaan hienompia. Hetken aikaa käveltyä mulla kuitenkin tuli niin kova nälkä, että päätin lähteä vain metrolla rautatieasemalla missä sijaitsee monen monta ruokapaikkaa ja nappasinkin sieltä vähän pizzaa ruuaksi.


Illasta kaverini tuli sitten vastaan hotellille mistä suuntasimme Hampurin satamaan. Kannattaa todella käydä tuolla satamassa illalla, sillä niikuin kuvista huomaatte satama oli todella kaunis kaikkineen valaistuksineen. Satamassa suuntasin kadulle mikä oli täynnä toinen toistaan kivemman näköisiä ravintolaita. Kävelimme katua hetken edes takaisin kunnes päätimme mennä yhteen ravintolaan sillä se oli aivan täynnä ihmisiä, kuitenkin paikka oli niin täynnä, että pöytää olisi joutunut jonottamaan kauan niin päädyimme sitten tähän ravintolaan;


Ja eipä haitannut yhtään että päädyttiin sillä paikka oli aivan ihanan tunnelmallinen ja palvelu oli todella hyvää! Mä söin pizzaa ja kaverini lasangea ja molemmat olivat todella herkullisiä annoksia! Suosittelen kyllä kovasti tuota paikkaa jos Hampuriin satutte ja se ensimmäinen paikka mihin olimme menossa oli tuota paikkaa vasta päätä, joten jos siellä on tyhjää niin kannattaa varmasti sekin testata!


Ruuan jälkeen mentiin vielä metrolla toiseen paikkaan, missä oli paljon pieniä pubeja ja käytiin vähä aikaa istumassa ja juomassa yhdet siinä. Kumminkin molemmat oltiin niin väsyneitä, että mentiin ajoissa nukkumaan sillä mulla oli kuitenkin aamulla suht aikaisin herätys.
Maanantaina sitten heräilin aamulla pakkasin tavarat ja nähtiin vielä kaverin kanssa rautatieasemalla missä käytiin yhdessä vielä aamupalalla. Tämän jälkeen suuntasinkin junalla kohti lentokenttää ja ensin taas köpikseen, missä taas tein tuhoja Victoria Secretillä (jep...) ja sitten  viimein Suomeen. Suomessa mun piti todella odottaa yöbussia, mutta kuitenkin mua väsytti niin paljon, että päädyinkin viimeisellä junalla tulemaan Kuopioon mikä oli todella hyvä ratkaisu sillä olin omassa sängyssä jo nukkumassa, kun muuten mulla olisi vasta silloin lähtenyt bussi helsingistä...
Sellanen pikkureissu siis mulla oli ja oikein kiva olikin, juuri tuollaista pientä irtiottoa kaipasin ja sitä että ihan yksin pärjäsin lennoilla ja osasin itse hoitaa kaikki hommat. Nyt voin miettiä yksinkin ulkoamille lähtöä sillä tiedän, että pärjään!:)

p.s Mun piti tulla tänään postailee, muutakin kuin tää Hampuri postaus, mutta pimeys joka muuten alkaa jo viideltä?!!? yllätti mut täysin enkä siis kerrenyt kuvailla ollenkaan. Mulla on kuitenkin kiva ilta tiedossa kohta lähdetään tyttöjen kanssa Panzaan syömään ja sen jälkeen menen vielä kaverille viettämään iltaa! Ja tosiaan muutto siirtyi nyt maanantaille ja sitten siellä odottaakin mua ihana uusi tummaparketti lattia<3_<3 kävin kuitenkin tänään jo mittailemassa ja sunnuntaina käyn heittämässä vielä uuden ikea reissun! Mutta hei palaillaa huomenna,
ihanaa viikonloppua teille kaikille!(:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti