keskiviikko 29. lokakuuta 2014

Hampuri part yksi!

Nonii heivaan taas kaikille!
Täällä on tosiaan reissusta palailtu ja arki on taas ruvennu rullaamaan loman jälkeen. Mun piti tulla jo eilen postamaan tämä eka reissupostaus, mutta olin kuitenkin niin rättipoikki väsynyt työpäivän jälkeen, että rojahdin vain sohvalle enkä noussut siitä kuin illalla vasta nukkumaan. Mutta nyt reissun pariin!


Tosiaan reissu alkoi torstaina kun suuntasin Onnibussin kyydissä helsingin keskustaan, josta menin lentokenttäbussilla Hilton hotellille. Ja ai, että kun näin kylpyammeen niin mua ei harmittanut yhtään enää se miten paljon hotelli maksoi. Oli niin ihana rentoutua täysin siinä illalla hienossa hotellihuoneessa, ei olisi lom voinut paremmin alkaa!
Viiden aikaan aamulla sitten siirryin lentokentälle ja 6.45 lähtikin lento ensin köpikseen, josta matka jatkuin pienen taon jälkeen kohti Hampuria. Vaikka tauko oli lyhyt ehdin silti tuhlamaan vähän Victoria Secretillä... Mutta palataan ostoksiin myöhemmin. Yhdeksän aikaan aamulla saavuinkin sitten Hampuriin jossa kaveri olikin minua jo lentokentälle heti vastassa.



Kaverini katsoi, että pääsin hotellille minkä jälkeen hän lähti vielä kouluun hetkeksi. Mä sain onneksi heti hotellihuoneeni niin pääsin vähä freesautumaan ja sen jälkeen menin metrolla keskustaan, jossa vain hartailin ympäriinsä ja ihmettelin maailman menoa. Mun mielestä ihan paras tapa tutustua uusiin kaupunkeihin on vain kävellä ympäriinsä ilman suurempi suunnitelmia. Hampurin keskustan kaava oli muutenkin helppo niin opin sen hyvin nopeasti, joten karttaa ei missään vaiheessa tarvittu.


Kun kaverini pääsi koulusta suunnattiin ihan ensimmäisenä syömään. Sen jälkeen palloiltiin vielä ympäriinsä kaupoilla ennen kuin suunnatiin takas mun hotellille. Hotellilla oltiin hetki minkä jälkeen lähdettiin muutamille istuskelemaan ja seuraamme liittyi vielä kaverini muita kavereita. Mentiin kuitenkin ihan ajoissa nukkumaan sillä seuraavana aamu meitä odotti bussilla lähtö viereseen kaupunkiin.
Mutta tälläinen oli siis ekapäiväni Hampurissa, palaillaan heti huomenna seuraavan päivän postauksen kanssa!:)

2 kommenttia:

  1. Eikä apua, sä oot päässy käymään victoria Secretillä..♥ huippua! Ihanan kattavasti kerrottu eka päivästä kauniiden kuvien kera ♥ hyvä saara! ;) ps. Sun tukka on ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla oli ehkä 15min aikaa niin kun huomasin Victorian secretin niin nopeeta kipitin sinne, siellä oli kyllä kaikkea ihanaa, kun vaan aikaa ois ollut enemmän! Ja kiitos paljon mietin vähän että kirjotinko liian kin yksityiskohtaisesti niin kivat et tykkääsit♥

      Poista