lauantai 18. lokakuuta 2014

Hymyile tai itket kuinka vaan, ole hetki niinkuin huomista ei olisikaan



Noniin, tässäpä tulisinkin toinen satsi eilen otettuja kuvia. 
Näissä näkyykin sitten missä vermeissa eilen olin liikkeessa. Mä en aamulla meinannut löytää mitään mieleistä päälle, joten turvauduin niin perus asuun kuin mahdollista. Farkkupaita vaan toimii aina ja saappat kuitenkin tuo vähän lisää asuun.
Näissä maisemissa varmaan tullaan jatkossakin näkemään mun kuvat sillä mun uusi kämppä on aivan tuossa vieressä. Niin ihanaa kun saa hyviä kuvia, ilman että täytyy mennä pitkän matkan päähän!
Ja oon tosiaan yrittäny jakaa näitä kuvia niin, että samanlaiset kuvat ois samassa postauksessa, ettei tulis vaan yhtä kuva oksennuspostausta.
Tänään ei kuitenkan tän enempää höpötystä sillä mun täytyy suunnata töihin ja sitten vain nopea pyörähdys kotona ja sitten kaverin synttärit, wuhuu!


Oikein muksuu viikonloppua teille kaikille!<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti