keskiviikko 22. lokakuuta 2014

Mä huudan "lovea ja laittia", kun jengi riehuu pitkin raittia, ou jee, pyörät pyörii vaan / tänään ei pelätäkään elämää, vaan eletään nii ku ne pelkää / hell jee



Huhhu kun kiirettä pittää! Nyt on kuitenkin kaikki hoidossa matkaa varten, niin voin ottaa täyden lomamoden päälle! Huomenna olisi vielä aamulla hammaslääkäri minkä jälkeen käydään vielä kaverin kanssa ottamassa vähän photoja ja neljältä sitten starttaa onnibussi matka kohtin Helsinkiä. Oon kyllä niin ilonen tosta onnibussista sillä mun meno lippu helsinkiin maksoin sen 12e ja tulo lippu huimat 8e... Junista oisin saanu pulittaa nimittäin reilusti yli satasen, niin ihan mahtavaa, että on halpa bussiyhteys myös aikuisille! Pitää vielä sitten bussista varmistaa, että jäänkö keskustassa pois, vai meneekö bussi lentokentän kautta tai edes läheltä niin ei tarvitsi rampata periaatteessa edes takasin, mutta jos ei mene niin onneks heti kun pääsen keskustaan lähtee yksin lentokenttäbussi niin ainakin sillä pääsen perille jos ei muuten.
Hihi oon vaan niin fiiliksissä tästä matkasta ja oon myös fiiliksissä mun hienosta hotellihuoneesta mikä mua Helsingissä oottaa! Nyt oon jo miettinyt, että ihan kiva toisaalta kun kävi näin, sillä en ikinä maksaisi mistään hienosta hotellista, vaan aina meen halvimpaan, niin nyt otan kyllä kaiken irti tuosta hienommasta huoneesta! Postauksia tässä just ajastelen muutamia matkaa varten ja huomenna kun käydään ottaa kuvia niin materiaa varmasti taas riittää! Näissäkin kuvissa mentiin vähän taakse päin, mutta musta tuota syksyä ei vaan voi fiilistellä liikaa, varsinkin nyt kun lehdet ovat tippuneet puista niin on kiva fiilistellä edes näitä kuvia!
Mutta nyt kirjottelen teille muutamat postauksen valmiiksi, joten palaillaan vielä huomenna reaali ajassa ennen kuin suuntaan bussilla kohti "etelää".
Adios!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti