torstai 23. lokakuuta 2014

Mä tajuta sain, että hetki on kaunis / Mä tajuta sain, että nyt tai en koskaan tän hetken mä tahdon tallentaa / Mä hengittelen, olen täynnä voimaa / Mä tajusin sen, että onni on se, että mun sydän pomppailee / En odota aina uutta, muuten mä jään ilman mahdollisuutta elää elämää!


Eihitsi tuolla ulkona on kylymä!! Tai ei ehkä niin kylmä, mutta tuo jostain Siperiasta puhaltava tuuli uppos kyllä luihin ja ytimiin... Ihmettelinkin miten näytän noin vähän kärsivältä noissa kuvissa sillä olin oikeesti aivan jäässä :Dd. Muuten ulkona on kyllä superkiva sää kun aurinko paistaa. 
Tuo takkihan on vähä tuommosella viritelmällä näissä kuvissa, sillä siinä on vaan yksinappi ja jos tuolla tuulessa ois ollut vaan yhdellä napilla kiinni, niin olisi ollut sama vedellä ilman takkia menemään. Onneksi kekkasin laittaa sen hakaneulalla vähän enemmän kiinni, niin nyt sitä voi käyttää vähän viileimmilläkin säillä vaikka ehkä vähän hupsun näkönen onkin.
Mutta tididii tunnin päästä lähtee onnibussi helsinkii ja meikä tyttö lähtee huomenna Hampuriin, tidididii!!!! Oon jo niin fiilareissa ettei mitään järkee!! Samalla mua kuitenkin pelottaa aivan sikapaljon, että sössin jotain ja päädyn jonneki väärään paikkaan tai sitten jään jonnekkin köpiksen lentokenttälle jumiin ja myöhästyn koneesta, tai, tai... No ehkä mä selviän, pitää vaan yrittää olla häsläämättä mitään:Dd
Mutta nyt vielä vikat pakkailuta ja tarkastukset, että kaikki on varmasti mukana ja sitten vaan lomalomaloma!!!

2 kommenttia: