keskiviikko 15. lokakuuta 2014

Mitä elämä tuo, se tulkoon minun luo, Virheen mahdollisuus ihmisyydelle sisällön suo


Nonii blogin ensimmäiset asukuvat tulis tässä!
Ja voi, että miten kiva oli ottaa nämä kuvat, sillä eilen postiin saapui mun uus putki, Olympuksen 45mm f/1,8, ja ai että mä oon jo rakastunut siihen! Oli kyllä kannattava sijoitus, vaikka aikalailla se lompakkoa rokottikin. Mutta nämäkin kuvat otti mun pikkuveli ja silti nää onnistui yllättävän hyvin, jos nyt ei lasketa tuota naapurin autoa mikä toimii todella kauniina taustana näissä kuvissa..
Nyt en kuitenkaan jää enempiä tänne vielä höpöttelemään sillä ulkona on aivan ihana syys sää, niin täytyy heti mennä testailemaan lisää tuota uutta putkea ja nauttimaan auringon paisteessa ennen töihin menoa.
Mutta oikein muksuu keskiviikkoa teille kaikille jotka tänne eksytte!(=




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti