torstai 16. lokakuuta 2014

Mitä elämä tuo, se tulkoon minun luo, Virheen mahdollisuus ihmisyydelle sisällön suo


Hei vaan!
Tänään varmistui viimein mun muutto. Ensi viikolla menen kirjoittamaan vuokrasopimuksen ja marraskuun alusta sitä sitten asutaan omillaan, pienessä 23neliöisessä yksiössä. Oon kyllä niin innoisani tuosta muutosta sen on juuri sellainen muutos minkä nyt elämään kaipaan! Muutosta innostuneena selailin kuopion kirpparit ja tori.fi läpi ja nyt oonkin tänään vielä menossa katsomaan yhtä sohvaa ja huomenna baaripöytää, toivottavasti ne ois hyvät niin ei tarvitsisi niitä enää miettiä/etsiä. Molemmissa oli hinnat hyvin kohdillaan, joten säästyisi vähän rahaa kun ei uutena tarvitsisi ostaa. Mun pitää kuitenkin ostaa vielä tv, mikro, tv-taso ja vaikka mitä, joten rahaa tulee vielä varmasti palamaan paljon, niin olisi hyvä jos edes osa löytyisi käytettynä...
Kävin tänään myös vihdoin ajamassa kakkosvaiheen tai sen arvioivan ajon. Loppukuusta onkin vielä se rataharjoittelu ja sen jälkeen olisi viimein saatu ajokorttihomma pois alta. Ei sillä, että tuota ois voinu hirveesti enää pitkittyä sillä marraskuussa menee kortti vanhaks...
Nyt kuitenkin lähdetään katsomaan sitä sohvaa ja sen jälkeen mun täytyy ruveta lukemaan tenttiin sillä maanantaina olisi ensimmäinen tentti edessä... Vähä kyllä meinaa jännittää, mutta pitää vaan nyt lukee niin jospa se menis ihan hyvin!
Nyt kuitenkin,
Tsao!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti