sunnuntai 19. lokakuuta 2014

Pelkään että ihmiset on laitettu liikkumaan, Kiirehdi kiirehdi ettei aivot ehtis liikaa ahdistumaan


Tähän sateiseen sunnuntaihin vähän väriä näillä kuvilla!
 Tuo takki on ehdottomasti mun syksyn käytetyin takki ja samoin tuo huivi. Etin tuollaista huivia kissojen ja koirien kanssa, kunnes sitten bikbokissa viimeinkin se sattui silmään! Siitä päivästä asti huivi onkin roikkunu melkein joka päivä kaulassa, mukavasti tuo aina väriä asuun. Tuo pikkuinen laukku oli huippulöytö hm:ltä sillä sinne mahtuu juuri lompakko+puhelin tai sitten kamera ja pieni lompakko, eli kaikki oleellinen. Saappaat onkin parin vuoden takaa, mutta edelleen yhdet mun lempikengistä. 
Mutta ei sen enempää vaatteista sillä en muista olenko täällä vielä maininnutkaan, että lähden ensi perjantaina Hampuriin!! Oon niin innoissani, sillä nyt on juuri sellainen hetki, kun kaipaa pienen irtioton arjesta. Mun kaveri tosiaan asuu Hampurissa, joten häntä sinne  menen moikkaamaan. Oonkin sanonut sille, että valmistautuu pitämään kunnon turistikierroksen mulle, sillä en oo ikinä käynyt Hampurissa enkä oikein tiedä mitä kaikkea siellä pitäisi nähdä ( nyt jos siellä on joku joka on käynyt hampurissa niin kaikki vinkit mitä tehdä ja missä on tervetulleita!). Vähän jännittää kyllä yksin lentäminen sillä en oo koskaan aiemmin lentänyt yksin ja mulla on vielä köpiksessa vaihto... Ja lisätään tähän vielä mun jäätävä lentopelko, joten mulle on aikamoinen voitto jos pääsen sinne hampuriin elävien kirjoissa!:D
Nyt mun aivoissa ei kuitenkaan tunnu olevan minkään näköistä toimintaa, joten en edes yritä kirjoittaa mitään pitempää, tiedän jo nyt, että teksti on hyvin sekalaista, mut ehkä me selvitään.
Oikein rauhallista sunnuntaita teille kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti