tiistai 21. lokakuuta 2014

Tällainen on maailma johon synnyttiin / Teräslinnut lentää ja sulaa jäät / Ja kauniit katseet vaihtuu silmiin jääkylmiin / Ja muutos on siinä mitä teet ei siinä mitä näät


Onneks on vielä muutamia kuvia jäljellä mitä en ole julkaisut, sillä mulla oli tänäänkin 7tunnin työvuoro mukavasti juuri valoisanajan ajan niin materiaalia olisi hieman hankala saada tänne blogin puolelle.  
Tosiaan eilen kerroin, että päivä ei mennyt aivan putkeen. No nyt voin vähä avata miksi... Varailin tuossa eilen itselleni helsingista hilttonin lentokenttä hotellia sillä menen jo torstaina helsinkiin ja lento lähtee 7aamulla niin näin parhaaksi mennä hotelliin yöksi. No innoissani huomasin, että hilton oli tarjouksessa 100e yö ja klikkailin sen sitten varaukseen ja maksoin sen.... Tässä vaiheessa sitten tuijotin varmaan 10min päivämäärä mille olin varannut hotellin, 24-25.10, mikä siis oli väärä koska perjantaina 24.10 olen jo saksassa, äkkiä menin nettiin ja yritin siellä vaihtaa varausta 23pv, mutta netissä mulle eteen tuli vaan tieto, että minun tulisi maksaa 250e lisää jotta voin vaihtaa päivämäärää... Tässä vaiheessa rupesin vaan yksinkertaisesti itkemään sillä en voinut uskoa, että tein noin pienen tyhmän virheen josta maksaisin noin paljon... Koska olin ostanut huoneen tarjouksella, niin peruminen tai muu ei auttanut sillä rahoja ei saa takaisin. Tänä aamuna sitten soitin Hotels.comille ja kerroin tässä sattumasta ja sieltä oltiinkin yhteydessä Hiltoniin, no sitä huonetta minkä olin varannut ei ollut enää vapaana torstaille, kuitenkin oli mahdollista, että saan jonkun superhienon huoneen, kunhan maksan vielä sen erotuksen. No lopulta hotelli huoneelle tuli tosiaan hintaan 240e yhdeltä yöltä, mutta koska 100e olisi mennyt hukkaan vaikka olisin vain perunut ja mennyt toiseen hotelli niin ei siinä olisi paljoa halvemalla päästy. Kuitenkin mun saksan matka maksoi tosiaan 290e niin kyllä vähän nyt harmittaa, mutta toisaalta mietin, että kerrankos sitä elämässä on hienossa hotelli huoneessa ja innolla odotan mille tää hienompi huone näyttää! Onneks matka oli toisiaan niin halpa, että pystyin maksamaan tuon hotellin lisämaksun eikä tarvinnu hävitä 100e ja joutua nukkumaan lentokentällä :D 
Mut sillälailla meni siis mun matkan varaus ja mitä opittiin; tarkista aina kerta kiellon päälle onko päivämäärät oikein kun lähdet reissuun!!:D


2 kommenttia: