maanantai 3. marraskuuta 2014

Ei pitäis liikaa yrittää, et saisin jonkun itsestäni pitämään / tiedän mitä oon ja mitä tehdä, jos sä sen näät et pysty ohi menemään / ja kaikki voi joskus rikkoutuu, mutta ainakin oon hetken ehjempi kuin moni muu


Hei vaan täältä muuttamisen keskeltä!
Eilinen päivä meni kokonaan pakkailu hommissa ja käytiin kantamassa parketit sinne mun asunnolle. Kyllä mulla pienimuotoinen epäilys on, että mitenkä kaikki mun tavarat mahtuukaan sinne 23neliöön, kun eilen pakkailin ja keräilyn tavaroitani täällä porukoilla...On mulla muutamia ideoita jo miten saa vähän lisaa säilytystilaa ja miten laittaa huone niin ettei hukka neliöitä tulisi, mutta ne ideat näkee sitten kunhan oon saanut kaikki tavarat ensin sinne asuntoon. No huomenna sen sitten näkee sillä sitä lattiaa ei saatukkaan vielä tänään valmiiksi, joten pääsen vasta huomenna sinne muuttamaan. Toivottavasti se nyt valmistuisi aamusta, jotta saisin kaikki muuttohommat tehtyä ennen mun työvuoroa. En millään jaksaisi nimittäin odottaa päiväkään tän muuttamisen kanssa.  Nyt siellä asunnossa siis vaihdetaan vielä lattiaa ja tässä odottelen jo innolla, että se valmistautuisi, että pääsisin näkemään sen asunnon ja viimeinkin muuttamaan!
Joo yllä olevat kuvat on tosiaan otettu tänään päällä ainoat vaateet mitä ei ole tungettu johonkin säkkeihin. Ei sillä tuo paita on mun lemppari pulipaita niin ihana lämmin ja mukava päällä, sillä paidan jätinkin pakkaamatta, koska muuttohommiin piti jättää mahdollisimman mukavat vaatteet.
Tänään kävin kavereiden kanssa kiertämässä kirpparit ja löysinkin uuden leivänpaahtimen 4eurolla, mikä oli hyvä sillä olisin tänään muuten käynyt kaupasta ostamassa uuden. Sen jälkeen käytiin vielä Houkutuksessa kahvittelemassa hetki. Mä tilasin ison vaniljalaten ja taas kerran mietin, että miksi aina tilaan ison vaikka en koskaan edes jaksa juoda sitä:D
Kahvittelun jälkeen kävin hoitamassa kaikki viimeisetkin tärkeät asiat muuttoa varten mitkä oli, yllätysyllätys jäänyt vähän viimetippaan... Mutta nyt on vakuutukset ja sähköt kunnossa! Kävin myös avaamassa asuntosäästötilin, että joskus pääsisi tuosta vuokralla asumisesta eroon.
Mä oon nyt jo hetken tuijottanut tätä postausta ja miettiny onko tätä mittään järkee julkasta, oon niin räjähtäneen näkönen noissa kuvissa ja tekstissa ei oo oikein päätä eikä häntää. Mutta toisaalta tässä nyt ois taas tän hetkiset kuulumiset niin ehkä tän kerran nää  räjähtäneet kuvat menee, mut vaan tän kerran!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti