tiistai 4. marraskuuta 2014

En laula tänään niista sydänsuruista / Enkä laula tänään niistä hetkistä, jotka hukkasin turhiin toiveisiin / En laula tänään, surun kyynelistä / Mä onneni nään olemassa tässä ja nyt ja se pulppuaa


Heivaan täältä muuttohommien keskeltä!
Kuvia mulla ei tällä hetkellä ole, niinpä selailin hieman vanhoja kuvia ja koska näissä kuvissa on asu minkä  voisin hyvin nytkin pukea päälleni ajattelin jakaa nämä kuvat nyt teidän kanssa!
Nää kuvat on tasan vuosi sitten otettu ja mä en ees muistanut, että mulla oli noin pitkät hiukset.
 Kuitenkin oon kyllä itse nyt kuitenkin tykästynyt täysin tähän lyhyempään malliin.
Mun muutto tosiaan siirtyi nyt huomiselle. Käyn tänään siivoamassa siellä ja aamulla sinne pitää ilmeisesti laittaa vielä jotain ennenkuin tavarat voi viedä. Toivottavasti isä saa nyt jonkun kaverin, että he voisivat huomenna viedä kuitenkin mun tavarat sinne, sillä olen itse kokopäivän menossa. Olisi ihana viimein torstaina päästä laittamaan kaikki pienetkin jutut sitten paikoilleen ja päästä viimein muuttamaan.
Pitäs päästä nytkin kuvailemaan auringonlaskun aikaan, näissäkin kuvissa on mielestäni niin upea tuo taustan väritys, kun aurinko oli tuolloin juuri laskemassa.
Mitäs te ootte mieltä asusta ja hiuksista onko tiestä pidempi aina se "parempi" vai passaako lyhyt ehkä paremmin?=)
Oikein mukavaa viikonjatkoa teille sinne ruudun toiselle puolelle!(=

4 kommenttia:

  1. vauuu miten ihania kuvia ja kuvauspaikka <3 Asu on myös tosi tyylikäs ja sopii sulle tosi hyvin. :)<3 tuo kolmas kuva on ihan mun lemppari :*

    VastaaPoista
  2. oh ihanat kuvat + asu! en osaa päättää lyhyiden ja pitkien hiusten välillä, molemmat sopii hyvin hyvin! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon, joo ehkä tää lyhyt tukka tuntuu minusta kivemmalle kun on aina ollut pitkä!!:)

      Poista