torstai 13. marraskuuta 2014

Huuda, huuda ilosta / Huuda, huuda vapaudesta ja / Huuda, huuda onnesta / Ja sä voit poistuu hymyillen


Noniin siinäpä olisi nyt kunnon kuvat eilisestä asusta! Päällä oli heti uudet vaatteet,saappaat, sukkiset ja tuo ihana pörröneule. Halusin yhdistää tuon vaaleanpunaisen pärräneuleen ihan vaan turvallisesti mustaan,sillä musta silloin se korostuu kivasti asusta. Ensikerralla haluan kyllä pukea päälle vielä ehkä revityt farkut ja maiharit, mikä musta toimii varmasti kivana vastakohtana tuon neuleen kanssa. Toinen täydellinen yhdistelmä olisi nahkahousut, mutta vaikka kuinka olen yrittänyt niitä etsiä, niin ei ole vielä tullut vastaan juuri sitä oikeaa mallia. Varsinkin kun haluan, että ne olisi ihan housut, eikä legginsit, että niitä voisi pitää myös lyhyempien paitojen kanssa. Näissä kuvissa kyllä oikein korostuu mun leveä harteisuus kun päällä on noi korkealla kauluksella paita + plus neule, mutta mulla ei ollu mitään kivaa huivia minkä oisin voinu laittaa kaulaan vähän tasapainoittamaan asua, mutta ehkä tän kerran menee nää kuvat, vaikka tuo harteikkuus mua häiritseekin..:D
Hattu on kyllä vaan maailmanparas asuste sille se pelastaa jokaisen huononhiuspäivän + tuo vielä asuun vähän enemmn lisää ilmettä. Tällä hetkellä haavelistalla oliskin harmaa tuollainen samanlainen iso lierihattu, niiden nahkahousejen kanssa, ehkä mä vielä joku päivä löydän ne molemmat!

Tää päivä on meneekin ihan vaan töitä tehden ja tenttiin lukien. Onneks viikonlopulle on luvassa kaikkee kivaa mm. HALOO HELSINGIN KEIKKA!!!! AAAAAAAAA!!!!! Jooooo oon vähä fiilareissa tosta keikasta!!!

Mut hei ihanaa torstaita teille kaikille, mites teidän viikonloppu, onko tiedossa ihan vaan rentoa olemista, juhlintaa vai töitä?=)

2 kommenttia: