lauantai 8. marraskuuta 2014

Jos mä tähän lähden mitä en tehnyt muiden tähden, niin ole mulle sen arvoinen / Jos mä tähän lähden sua piiloon kätke en, vaan aion olla silminnähden onnellinen.


HEi vaan ihanaa lauantaita teille kaikille!(:
Täällä ollaan jo kotiuduttu täydellisesti tänne omaan pikku kotiini. Isä oli käynyt eilen vielä laittamassa hyllyt ja pari naulakkoa seinille sekä laittanut tv toimintaan, joten täällä alkaa nyt pikkuhiljaa olla valmista! Enää yksi verho pitää laittaa kattoon kiinni jakamaan tätä huonetta, mutta muuten kaikki alkaa olla kondiksessa. Musta oli ihanaa laittaa tää kämppä kerralla kuntoon, sillä viimeksi tuntui, ette asunto kerenny edes sisustuksellisesti valmistua ennen kuin sieltä muutettiin pois, joten nyt halusin heti kaikki paikoilleen tänne ja nyt kun kaikki on jo melkein paikoillaan niin tuntuu tämä heti omalta kodilta, 
Tänään mun ystäväkin tuli käymään ja katsomaan tän mun asunnon ja sen jälkeen lähdettiinkin käymään matkuksessa. Ja jooooo-o niin oli kyllä muutama muukin kuopiolainen sitten siellä... Mä en yhtään tykkää olla väenpaljouden keskellä, varsinkin kun joka toisella ihmisellä oli ilmeisesti maailman huonoinpäivä ja kaikki vaan töni toisiaan, eikä käytöstavoista ollut tietoakaan... Kierrettiin siis vaan nopeasti kaupat ja sitten vielä otettiin nuo (todellaupeat) asukuvat suoraan jonkun lastaus paikan edessä... Mutta niinkuin kuvista näkyy tänne on satanut lumi maahan <3_<3!! Ihan parasta, nyt vaikka olisi muuten pimeäää niin ihanaa kun tuo lumi tuo lisää valoa ja muutenkin mä vaan rakastan talvea ja lunta!! Nyt tässä tekaisin itselleni kanasalaatin ja valmistaudun töihin lähtöön. On niin ihanaa kun työmatkaanki menee se 3minuuttia eikä se 20minuutti mikä meni ennen porukoilta käveltäessä.
Nyt kuitenkin kello tosiaan näyttää jo sen verrna että pitää valmistautua töihin lähtöön, joten palaillaan mahdollisesti huomenissa jos vain kerkiän,
mukavaa illan jatkoa sinne ruudun puolelle!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti