keskiviikko 12. marraskuuta 2014

Mä heitin turhan pelon kauas pois / et sydän vihdoin jotain tuntea vois / nyt seison reunalla / mä oon aina valmiina

Mun ruoka näyttää yleensä tältä kanaa, kasviksia ja vähän jotain siinä sivussa, mä oon maailman huonoin keksimään mitään ruokia mitä syödä jos teille on hyviä reseptejä niin kertokee!
Lämmin neule lämmittää kylminä päivinä..
yllä olevat jutut lähti siis mukaan tiistain kaupunkikierroksella, tasapojaiset saappaat ja siistimpi takki ollu jo hakusessa, ja molemmat olikin hyvässä alessa, joten ne lähti mukaan, seka perussukkikset ja tuo ihanapörröneule on ollut mun mielessä jo pitkään joten nyt viimein raaskin ostaa sen!

Tän päivän asua! Uusi neule oli tietenkin saatava heti päälle! Tästä asusta on huomenna tulossa vielä kunnon asukuvat!:

6 kommenttia:

  1. Oiii ihania ostoksia :)♥♥♥ ja mä oon kans maailmab huonoin laittaan ruokaa!! Aina kanaa ja kasviksia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voiikiiitos<3 haha jee kiva kuulla etten oo ainut!!:D kana ja kasviksetcon vaa helppoo ja hyvää!!

      Poista
  2. olipa kiva postaus! ja aivan ihania uusia juttuja :3

    VastaaPoista
  3. Onpas kivoja ostoksia! Ihastuin varsinkin tohon pörröneuleeseen ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitospaljon!:)) joo se on kyllä munki lemppari<3

      Poista