tiistai 25. marraskuuta 2014

Mä sanoin vaan moi, koska tiesin ettei tässä koskaan hyvin käydä voi / Mä sanoin vaan moi, koska tiesin miten paljon hymy taakseen naamioi


Heivaan kaikille!:)
Tää päivä lähti tosiaan käyntiin kaverien kanssa kahvittelulla. Tosin mä saavuin paikaille hienosti puolituntia myöhässä... En saa yöllä ollenkaan unta ja pyörin varmaan aamu yöhön asti sängyssä vielä ennen kuin nukahdin ja nukuinkin sitten vähän pommiin. Rytmi vaan on näköjään edelleen sekaisin vähän yötöistä ja toinen asia, etten oo vieläkään tottunut, että kerrostalossa kuulu muitakin ääniä, niinpä öisin herää aina pieniinkin erilaisiin ääniin.. No jospa piakoni tottuisi noihin ääniin ois kiva saada yöt nukkuttua kunnolla! Saa nähdä mitä töistä tulee sille mulla on tänään vielä 8h työpäivä edessä ja mä en väsyneenä yksinkertasesti kykene olemaan kauheen noheva vaikka kuinka yrittäisin.. Ei auta ku batteryä vaan naamaan..


Niiin yksinkertasta taas päällä, musta ja valkee vaan toimii aina yhteen ja kuitenkin korkeat korot + hattu tuo tähän asuun edes vähän lisää jujua. Nykyään kun asun  taas keskustassa niin olen ruvenny käyttämään useammin korkoja. Mulla kuitenkin erilasia nilkkureita löytyy kaapeista, mutta porukoilla asuessa aina mukavuuden halusta tuli kuljettua lähes poikkeusetta aina matalissa kengissä. Nyt onkin pitkästä aikaa mukava sitten käyttää ihan kunnon korkoja! Vaikka lenkkari muoti onkin edelleen pinnalla niin mulla alkaa pikkuhiljaa taas näyttämään korot hyvältä ja ne vaan tuo aina enemmän ryhtiä asuun. Yksinkertaiset kultaiset korut sopivat hyvin tähän asuun, tosin ne ei taida kyllä hirveästi näissä kuvissa näkyä.

Nyt mun pitää ruvetä suunnitelemaan esseetä, jotta saan sen pois alta, minkä jälkeen täytyykin ruveta lukemaan uuteen tenttiin, mutta torstaina on onneksi luvassa firman pikkujoulut, joten nyt kun teen kouluhommat alta niin voi silloin rentoutua ja vähän bailata!!! Mulla on kaks mekko vaihtoehtoa jo omasta kaapista, joten kerrankin säästyn asukriisiltä, pitää vaan päättää kumman laittaa, mitä ootte mieltä nahkaa vai paljettia?

p.s kirjoitin tän postauksen jo aamulla, mutta ajastin illalle joten älkää siis ihmetelkö, että miten vasta aloitan esseen pohjustamisen ja samalla pitäs olla töissä, tää postaus tulee julki jo kun mä oon töissä!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti