maanantai 24. marraskuuta 2014

Mä tahdon juosta täältä pois / Aamukasteessa / Mä tahdon vielä vapauden / Tuntee hiuksissa.


Moikka, miten teijän viikonloppu meni?
Mun viikonloppu meni aikalailla nukkuessa sillä mulla oli pitkästä aikaa yövuorot töissä ja edelleen kroppa ihan sekasin, kun rytmi on niin sekaisin. Lauantaina kävin kaverini synttäreillä, missä oli ihan sairaan hyvät tarjoilut ja muutenkin tunnelma, hieman harmitti lähteä kympiltä vaan töihin... Kiitos vielä Laura juhlista!:)
Sunnuntainakin mun piti herätä ajoissa, että olisin saanut rytmini heti takaisin, mutta väsytti niin paljon, että oli yksinkertaisesti pakko nukkua pitkällä päivään, että jaksoin vielä illalla painaa duunivuoron. Pakko nostaa kyllä hattua niille jotka tekee tuplavuoroja koko ajan, kun itse jaksaa juuri sen normi yövuoron...
Tänään mulla olikin onneksi vapaapäivä, niinkuin mulla yleensä aina on vuorotyöläisen viikonloppu vaan ajoittuu yleensä ma-ke välille tai jollekin noille päiville. Tänään kuitenkin nousin sängystä jo ennen puoltapäivää (yövuoron jälkeisini päiviin mulle saavutus..) ja suuntasinkin salille, ihana aloittaa viikko heti energisesti ja treenikin kulki ihan ihmeen hyvin! Salilta suuntasinkin käymään porukoilla ja pikkuveli nappasikin nää kuvat siinä samalla, oli jo kerenny hämärtyä aika paljon, joten kuvien laatu vähän kärsi, mutta toisaalta toi babyblue paita ja harmaa sopii musta tuohon siniseen jo pimenevään taustaan. Kuvia ottaessa oli myös aika jäätävä tuuli mikä, ehkä näkyykin kuvissa kun hiukset sojottaa ties minne ja hymy on aikalailla pakolla väkerretty naamalle, kun tuuli meni samalla luihin ja ytimiin.
Sen jälkeen lähdin vielä kiertämään kirpputoria siskon ja siskon kamun kanssa ja siitä sisko sitten tuli tähän mun luo tehtiin hyvää ruokaa ja juotiin glökiä. Niin kiva kun joku tulee kylään ja voi tehdä kunnolla ruokaa, kun yksin ilman pakastinta ei hirveästi voi tehdä mitä tahansa ruokaa kun sitä ei vaan millään kerkiä syödä sitten.. Eikä oikein houkuta syödä viikkoa samaa ruokaa..
Nyt ajattelin ottaa tuosta hieman ilta palaa ja laittaa uusimman once upon timen pyörimään,
huomenna luvassa kahvittelua kavereiden kanssa, kouluhommia ja sitten vielä töitä, palaillaan siis huomenna,
Adios!=)
p,s i know jäääääääääätävä juurikasvu, mutta pakko odottaa seuraan kuukauteen, että on varaa kampaajan penkkiin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti