lauantai 29. marraskuuta 2014

Mä tajusin sen, että onni on se, että mun sydän pomppailee / En odota aina uutta, muuten mä jään ilman mahdollisuutta elää elämää!


Hei vaan!
Tää viikko on vilissy taas ihan silmissä enkä ole tänne bloginkaan puolelle kerrenyt edes kurkkaamaan. Eilen olin tosiaan firman pikkujoulut mitkä meni oikein mukavasti ja viihdyttiin ihan myöhään baarissa, tänään ei sitten ollutkaan töissä yhtä innokas fiilis kun illalla, mutta no ainakin oli kivaa! Päädyin laittamaan päälle paljettimekon, mistä ei tietenkään ole kuin kännykä kuvia, mitkä voitte käydä tsekkaamassa mun instagramista; ssaakkuw, jos kiinnostaa! Tänään tosiaan nukuin vain siihen asti kunnes menin töihin ja töiden jälkeen vain rojahdin tähän pikkusohvalleni ja  kohta pitäisi ruveta nukkumaan sillä mulla on huomenna välivuoro töissä. Esseen sain palautettua onneks ajallaan vaikka aika tiukalle se menikin, vielä pitäisi viikonloppu lukea maanantain tenttiin.
Eilen pyörähdettiin isosiskon ja tämän kaverin kanssa kaupungilla ja samalla nappasin nämä kuvat jouluvaloista. Varsinkin omasta mielestä nuo alemmat havuvalo kuvat onnistu tosikivasti. On niin ihana kun joka puolella on erilaisia valoja, piristämässä tätä synkkää marraskuuta. No onneksi kohta on joulukuu ja saa virallisesti alkaa hössötämään joulusta<3_<3
Ja tänään varmaan itse kukakin jännitteli tuon tasa-arvoisen avioliiton puolesta ja oon kyllä niin iloinen että pääsi etenemään, sillä rakkaus kuuluu ihan kaikille!!

Mutta nyt ei tän enempää katsotana jos kerkeän tulla vielä viikonlopun aikana moikkailemaan, joten
Ihanaa viikonloppua teille kaikille<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti