keskiviikko 19. marraskuuta 2014

Rakkaus on tahditon / Se ei ilmoita "nyt mä saavun" / Mut sen sydän joskus tahdissa on /Se hiljaa säikäyttää ja kuiskaa "sä oot mun" / Tähänkö taas tultiin / Vaikka en tahtonutkaan vielä irroittaa /Jalkoja pinnasta maan

(keikkakuvat puhelimelle otettu)
Noniin ja sit vähä ajassa taakse ja viikonloppuun! Lauantaina oli tosiaan yö ja haloo helsinkin keikat tuolla i love kuopio-konsertissa ja sinne sitten mekin suunnattiin! Yllä on tosia upeet kuvat mun keikkaasusta, mutta tuon näköisenä siellä kuitenkiin hypittiin ja hoilattiin täysillä. Yö:stä mulle ei olltu silleen mitään ennakko odotuksia, mutta ei helkkari Yö oli ihan huikee, varsinkin vieressä tyyppi fiilisteli ihan kunnolla niin tottakai se muhunkin tarttui ja tuli siinä jo niin hyvä fiilis ku toinen ihan fiiliksissä siinä vieressä. No Haloo helsingissä mä sitten sekosin täysin, yllätys... Ne oli vaan niiiiiiiiiiiiiiiiiiin huikeita!!!! Mun ylivoimanen pitkäaikanen lempparibändi ja ei kyllä ollu yhtään pettymys, koko keikan ajan hypin, huusin, lauloin ja tanssin, se fiiiiiilis vaan aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa'!!!!! Niin huikeeniihuikeee vaan. Jos vielä varmuuden vuoksi kirjotan tähän vielä miten huikee haloo helsinki oli? Että varmasti tuli vaan kaikille selväksi..

Ruoka annoksia siinä halloumia ja uunijuureksia sekä mun aamupala. Oon nyt yksin asuessani panostanut kunnolla aamupalaan aina ja tuolla setillä jaksaakin hyvin pitkälle päivään. Smoothie kuulu mun jokapäiväseen aamupalaan, aina. 

Yritin vielä epätoivoisesti opiskelle ennen tenttiä, mutta hukkaanhan se meni, no ei auta kuin uusintaan ja lukkeelukkee vaan!

parhaita karkkeja, ikinä.
 Ja siinäpä näkys nuo mun kirppislöydöt! Elikkä tuommoinen ristinmallinen koruteline sekä maaailmansöpöin purkki kahville. Vieläkun ois kahvin keitin niin vois ehkä ostaa kahviakin tuonne :'D

Naamakuva tältäpäivältä, asukuvat tulee huomenna! Ihanaa kun kaikkialla on jo kaikki jouluvaloja ja koristeita <3_<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti