maanantai 10. marraskuuta 2014

Sunnuntain ja tän päivän fiiliksiä..


Hei vaaan ja ihanaa viikonalkua teille kaikille!(:
Yllä näkyvät kuvat on otettu sunnuntailta kun vietettiin isänpäivää siskon luonaporukalla. Ja kuvissa näkyy tädin rakkaimmat ja vihreäpaitanen poju on siis myös mun kummilapsi. Kuvistaki näkee että on kummipoju oppinut vähä kummiltaan vissiin ilmeilyä, esim toi kuva missä hän on mun sylissä nii tuo ilme on musta vaan niin huippu :'D Tai toi kuva missä hän on juuri tönäisemässä veljeään, kunnon keppostelija. Nää pojat on kyllä mulle niin mahdottoman rakkaat ja kesälläki jos oli yhtään paha mieli niin näiden kanssa ku viettää edes hetken, niin ei ole kyllä pahasta olosta enää tietokaan<3
Mun lasitkaan ei oo tainu vielä näkyä täällä blogissa? No enivei sellaset mulla yleensä on päässä aikalailla 24/7, mulla on vaan paha hajataitto, joten nään siis ilman lasejakin hyvin, minkä takia pystyn huitelee menemään myös ilman laseja.


Ja tässä ois sitten tän iltasia tunnelmia. Mulla alko tässä kahenpäivän vapaat, mitään muita suunnitelmia mulla ei ole kuin vaan ottaa rennosti. Tänään kävin töiden jälkeen piiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa lenkillä ja juoksu kulki ihan yllätävän hyvin, sen jälkeen tein ylihyvää kanasalaattia ja nyt oon vaan fiilistellyt täällä omassa kodissa, sytyttänyt kaikki kynttilät ja katsonut vaan telkkaria. Kohta vois kattoo once upon timen uuden jakson ja sitten voisin mennä ihan vaan nukkumaan ja huomenna kyllä nukun ihan niiiiiiiin pitkään kun huvittaa!

Mutta nyt jatkan rentoilua, jos teille oli yhtään huono maanantai niin toivottavasti nuo höpsökuvat tädin rakkaista ees vähän piristi teitä:)
Nyt moimoi ja palaillaan!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti