lauantai 1. marraskuuta 2014

Tuu mut herättää, tahdon lentää / Tuu mut vapauttaa, oonks mä ainoo / Onneton blondi, onneton blondi / Taio mut henkiin taas.


Heivaan kaikille!
Mä tulin just mun asunnolta jossa käytiin mittailemassa, että maanantaina pääsee sitten vaihtamaan lattian. Siinä samalla kun mittailin siinä niin tajusin ettei mun sänky mahdukaan yhteen tietyyn kulmaan joten täytyy vielä sumplia mitenkä lopullisesti järjestelen sen asunnon, mutta eiköhän ne tavarat siitä asetu kunhan vaan pääsen sinne niitä laittamaan!
Eilen käytiin tosiaan illalla Panzassa syömässä ja oli kyllä todella hyvää ruokaa, kannattaa kyllä jos Kuopiossa pyörii niin käydä tuolla syömässä! Sisustuskin oli ihan sairaan kiva harmitti ihan ettei ollut kameraa mukana. Panzasta suuntasin vielä käymään kaverilla sillä halusimme käydä katsomassa mille uusi remontoitu onnela näyttää. Ja kyllähän se oli huomattavasti kivempi kuin se entinen, mutta joo oltiin me vähä vanhoja sinne :DDdd Tai entiiö johtuko se siitä kun molemmat oltiin melkein selvinpäin, mutta joo ehkä me vaan ollaan jo liian vanhoja:D


Nämä kuvat on tältä päivältä kun kävin kaverin luona kahvilla ja siinä matkalla sitten napattiin tännekin asukuvat. Nuo kengät on uudet ostin ne vähän aikaa sitten sillä tarvitsin siistit tasapohja kengät. Mulla tosin on mennyt hetki tottua tuon tyylisiin kenkiin, sillä entisenä heppatyttönä on todella outoa lähteä ulos samanlaisissa kengissä kun on käynyt tallilla, mutta nyt pikkuhiljaa ne on alkaneet mielyttää omaakin silmää ja on nuo vaan käytännölliset kun sopivat asuun kuin asuun!


Nyt mun täytyy kuitenkin kiitää töihin joten palaillaan,
tsao!
p.s en oo tosissaan tehny mun tukalla mitään nää kuvat vaan jotenki valottu ilmeisesti oudosti:D

2 kommenttia:

  1. AIVAN IHANA ASU<3 (tuhat sydäntä)!!! Tykästyin tähän jotenkin erityisen paljon<3 ja tuo huivi tuo ihanaa värikyyttä :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiii kiitos taas kovasti!!<3 Joo itekki tykkään tuosta huivista kun sen laittaa kaulaan niin aina tuo väähn väriä ja oon vielä ite tehny sen nii aina hyvä mieli kun sitä käytän!:)

      Poista