tiistai 11. marraskuuta 2014

Uskot kohtaloon tai et, se on ihan sama kunhan ajattelet


Hellurihei ja hellät tunteet!
Mulla on tosiaan ollut tänään vapaapäivä ja aamulla oli niin ihanaa nukkua pitkään, minkä jälkeen sain vielä kaikessa rauhassa syödä aamupalan ja laittautua.
Kun siskoni pääsi koulusta kävin hänen luonaan teellä ja munkilla ja samalla sitten räpsittiin nämä kuvat.
Nämä kuvat kyllä onnistuivat ihan yllätävän hyvin sillä ulkona oli kerennyt jo hieman pimeää + tihkusade, mutta eipä se näköjään haitannut ja siskokin onnistui ottamaan hyviä kuvia, vaikka ei ole minun kameralla paljoa kuvaillut.
Siskon luota kävellessäni ajattelin nopeasti poiketa muutamissa kaupoissa, virhe. Eihän sieltä sitten tyhjin käsin lähdetty... Tosin melkein kaikki ostokset olivat hyvässä tarjouksessa ja ovat olleet pitkään hakusessa, joten ehkä niiden osto olikin loppupeleissä ihan hyväksyttyä.
Kohta mun kaveri tulee tähän mun luo kahville, tai siis glögille, enhän mä edes omista kahvinkeitintä..:D
.

Koska sää oli lämpimänpi kuin juhannuksena niin päällekin päätyi kukkakimono. Mulla on kaksi erilaista komonoa jo, mutta islti noita tulee käytettyä liian harvoin, musta ne on jotenkin kiva lisä arkipukeutumiseen.
Mites teidän mielestä onko kimonot kivoja pukeutumisessa vai tuleeko liian aamutakki vibat?

2 kommenttia:

  1. ihanalta kuulosti sinun vapaa päiväsi <3 ja heii kyllä sitä pitää aina vähän shoppailla ;> Ja mitä asuun tuleen- tykkään kovasti! Kukkakuosi on vaan niiin ah <3! ps. Viimeinen kuva <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos<3, niinpä kyllä sitä välillä voin vähän shopata!! Ja kukkakuosi on omakin lemppari kiva ku tykkäät!:)

      Poista