maanantai 1. joulukuuta 2014

Ei rakkaus käyttämällä kulu, se vahvistuu / Eikä liekki pala lakan alla, se tukahtuu / Eikä maailma paremmaksi muutu jos ei sitä paremmaksi tee


Heii ja oikein mukavaa viikon alkua kaikille!=)
Ihan hullua miten nopeeta aika juoksee, tänään kun on jo joulukuun eka. Tänään oli ihana ilma, lunta oli vähän maassa ja aurinkokin näyttäytyi pitkästä aikaa. Muutenkin oon ihan fiiliksissä sillä voin virallisesti alottaa joulun odotuksen. Mä rakastan joulua ja aikaa ennen joulua, jotenkin niin toiveikasta aikaa. Pitääkin tänään siivota ja laittaa joulu koristeet paikoilleen!!
Mulla on tänään vapaapäivä, joten kävelin käymään porukoilla, mutta eihän siellä ketään ollut kotona... No leikin myös pitkästä aikaa jalustan ja itselaukaisimen kanssa ja yllätyin miten nään kuvat onnistu näinkin hyvin.. Olin ihan varma, että tarkennus on ihan joissain muussa kuin asussa, mutta ilmeisesti tarkennus onnistuikin ihan hyvin. Oli varmaan taas viihdettä naapureille kun juoksin 10cm koroilla ympäri pihaa...:DD


Koska mulla ei vielä ole niitä nahkahousuja, niin onneks voin edes yhdistää tuon pörröneuleen, noiden shortsien kaverina. Nuo shortsit on kyllä ollut mun lempparit jo monta vuotta ja yllätävän hyvin ovat kyllä käyttöä kestäneet, vaikka tekonahkaa ovatkin. Mä itse tykkäsin tästä asusta kyllä jotenkin paljon tuo nahka ja pehmo neule vaan luovat toisilleen kivasti kontrastia.

Käytiin myös tekemässä salilla jalkatreeni tänään ja musta tuntuu, että huomenna aamulla voi olla jalat vähä jumissa... Mutta on se vaan silti kivaa ja oon taas paljon energisempi kun olen saanut ton urheilun taas osaks arkea, kun porukoilla asuessa se tosiaan vähän jäi.. Sovittiin huomennakin käydä salilla ennen työvuoroa, saa kivasti energiaa työpäivään!

Oon tänään kuvannu muutamia mun lemppareita ja ajattelin tehdä sellaiseen marraskuun lemppari postauksen! Myös kotipostaus voisi olla tulossa kunhan saan yhden verhotangon vielä paikoilleen, muuten kun täällä on jo ihan valmista, tai no niin valmista kun kotona voi olla... Ainahan koti on vähän vaiheessa kuitenkin.

Sellasta siis tänne ruudun puolelle kuulu, mites siellä on lähtenyt viikko käyntiin=)

4 kommenttia:

  1. EI VITSIT MITEN IHANA ASUKOKONAISUUS<33!! Huippua, että täällä sun blogissa on paljon asukuvia- ne on mun yksiä lemppari postauksia! Harmi, kun en oo itse päässyt pitkiin aikoihin kuvailemaan :ss ps. kotipostausta odotellessa ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei kiitospaljon<3 Joo mua välillä harmittaa ku ois kiva saada joka asu aina ikuistettua tänne ja vielä kun sain kunnolla mentyä kuvailee, mut kiva että nää ihan peruskuvatkin on hyviä!:) Ja joo se tulee heti kun isi laittaa sen verhotangon!!:D

      Poista
  2. Sanoppa muuta! Musta tuntuu, että tää syksy on mennyt hujauksella, ihan liian nopeasti. Sitä aina hämmästyy kun kuukausi vaihtuu ja miettii mihin se edellinenkin kuukausi meni.. PS. ihana asu!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä ihan outoo, että tän vuoden vika kuukausi jo menossa, mietin edelleen et pitää musitaa joulukalenteri ostaa jouluks ja aina tajuan että joulukuu onkin jo menossa:D Kiitospaljon=)

      Poista