torstai 4. joulukuuta 2014

Hiushistoria..

Pitkä blonditukka oli mun juttu täysin, sitä ei tarvinnu värjätä kuin vaan aina välillä sillä  mun oma värini on sellaien vaaleanmaantieharmaa..

Kuitekin uskalsin tehdä pienen muutoksen mun hiuksiin eli muutama tumma raita, siis OMG. Tää oli oikeesti sillo iso muutos mulle.. Etu hiukset mulla aina vaihteli tuollon välillä suoraa välillävinoo, monesti ihan liian ylikasvaneena..

No sit eräänä iltana päätin että heihei blondibarbi ja tilanne tuli ensin vaalenakupari sävy. Muistan ku kaikki sano, että tulen katumaan aina kun värjään aaa ihanapitkänihqvaaleean tukkani.. No päivääkään en oo kyllä katunut, muista kun sain oikein lisä energiaa siit että uskalsin viimein tehdä hiuksilleni mitä itse halusin enkä enää välittänyt siitä että menetin ne kaikkien mielestä ihana blondit hiukset...

No sen jälkeen mulla oli kupari aina pohjana, mutta sävy vaihtu aina välillä tummenpaa välillä vaaleampaa, enemmän oranssia, enemmän punaista..


Sit tuli kesä ja aurinko ja mun hiuksille kävi näin. NÄihin on siis laitettu vaan vaaleaa raitaa, ei missään vaiheessa ole edes tarkoutuksella vaalennettu.. Että kaikki jotka väititte että se punainen väri ei sit muka lähde ikinä pois niin joo ei lähekää kun lähti heti kuin aurinko paistoi...

Koska kesä ja väri  oli niiin kivan luonnollinen niin ei sitten kampaajan kanssa tehtykään ihmeenpiä tuolle tukalle..

Kunnes sitten värjäsin liukuvärin. MÄ kyllä niin vieläkin tykkään näistä hiuksista, nää oli luonnoliset, mutta silti erilaiset. Toi mun tyvenki väri vaihteli välillä oli iaka vaaleaa ruskeeta välillä taaas vedettiin enemän kuparin väristä. Nää hiukset tai kupari, en osaa ite ees sanoo ne on kyllä ollut mun ihan lemppari hiustenvärit!!

No sitten mun kampaaja vaihtoi paikkaa, eikä enää saanutkaa sitä vähä halvempaa hintaan niin tuli aikamoinen hiuskriisi. Päätin vetää helpolla eli vaaleeta raitaa vaan päälle ja annoin auringon sitten hoitaa loput ja blondihan siitä tuli!


Kunnes unohdin että ainiiin mähän kyllästys heti blondiin hiuksiin ja menin ja ostin sitten KUPARISEN hiusvärin... Jooo sitä mäkin mitein kkun värin pesin, ei nimmitäin hirveesti kuparisuutta näy tässä tukassa?=D Ei sillä tosta tuli kyllä silti ihan yllättävänkin kiva ja ekaa kertaa elämässä mulla olinkin ruskeat hiukset!


Kunnes saksan matka ja kolmen euronvärit ja vedi sitten hiuksiin kirkkaanpunaisen värin, taas kerran että sain huomata, että ne kaupan värit ei vaan tartu tähän tukkaan...


Sen jälkeen vedin jossain vaiheessa ruskean värin punaisen päälle jotta sain hiuksista edes vähän tasaisemman väriset ja ilmeisesti se onnistuikin ihan hyvin, jep kiva tausta tossa alimassa kuvassa saara älä vaan siivoo vaan ota selfie missä kaikki sotku näkyy varmasti;DD:D:D:D

Sen jälkeen kävinkin kampaajalla sillä huonot latvat oli pakko leikata pois ja hiuksissa olevat 6234034904 erisävyä näytti kamalalta, kampaajalta sainkin tasaisen hieman kupariin taittavan ruskean tukan.

Sitten tuli toukokuu ja sanoin lopullisesti hyvästit hiuksille ja leikkasin  pitkänpolkkatukan ja väri palasin taas sinne tuttuun ja turvalliseen kupariin jossa oli päällä blondeja raitoja, tällä mentiin viime kesä ja tää syksykin.

Viime kerralla laittetiin päähän taas hieman enenmmän punaisempaa väri ja jätettiin raidat kokonaan tekemättä. Tänään mennään varmaan aikalailla samoilla linjoilla!!

P.s oon aika varma että tästä jäi nyt välistä jotkut mun hiuskokeilut, mutta ilmeisesti jossain mielen häiriössä oon poistanut mun vanhan blogin kaikki postaukset?!?! Joten näiden kuvien etsiminen photobucketin syövereistä oli no, hieman hankalaa. Mutta eiköhän tässä suurin osa kuitenkin ole!:)

2 kommenttia:

  1. Oi sä oot kokeillu vaikka mitä kivoja sävy, kaikki näyttää tosi hyvältä <3 ihana tuo viides kuva :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllähän tässä on aikalailla nuo kaikki perussävyt käyty läpi, ja kiitospaljon<3

      Poista