maanantai 15. joulukuuta 2014

Joululahja toiveita..


Kun äiti tänään kysyi olinko jo jättänyt johonkin listaa joulupukille mitä haluan lahjaksi, niin totesin että en, ja ainut lahja minkä varmasti haluan on malliin ommeltu aluslakana!:D Koska ei luoja, että ärsyttää kun tuommonen tavallinen aluslakana ei pysy millään paikoillaan kun nukun.. :D Rupesin kuitenkin miettimään, että mitä tarvitsisin ja päätin tännekin tehdä sitten samalla maailman rumimman kollaasin, mutta eiköhän tähän hätään pärjää.. Nämäkin on vähän jotkut sellasia olisi kiva saada, kun en oikein keksi mitä niin välttämättä tarvitsisin sillä kun muutin ostin kaiken heti itse niin nyt onkin vaikeampi keksiä mitä sitä oikein vielä tarvitsisi. Mutta kuitenkin tässä olisi minun toiveita joulupukille;

1. Pussilakanat, mulla on yhdet tollaset rakkaus muumipussilakanat ja tarvitsisin niitä toisen parin, sillä ärsyttää laittaa erilaiset lakanat peittoihin... Myös jotkut muut kauniit ja laadukkaat pussilakanat olisi kiva lisä, sillä pussilakanoita mulla ei hirveästi ole! Ja no se muotoon ommeltu lakana, oon oikeesti iloinen että kunhan sen saan!:D

2. Disney elokuvia. Haluasin kaikki vanhat klassikot ja uudet lempparit ihan itselleni, olisi niin kiva kun pystyisi milloin vain niitä katsomaan!

3. Leffalippu paketti. Tää on ehdoton toive kyllä sillä tykkään tosipaljon käydä elokuvissa, mutta nykyään kun siitä saa pulittaa jopa 16e niin ois tällänen lippupaketti mulle enemmän kuin passeli!

4. Oon haaveilut noista partyliten poroista ikuisuuden, mutta en oo ikinä niitä raaskinut ostaa, musta noi on ihan tosikivat! Toiset on ne pentikin porot mistä myös haaveilen, mutta nekin on vähän turhan hintavia mun budjetille.

5. Joku kaunis viltti olisi tarpeeseen, sillä mun vanha viltti ei sovi yhtään tällä hetkellä mun sisustukseen, niinpä esim. tuo pentikin yksilö olisi ihan täydellinen lisä tänne minun pikku kotiini.

6. Kollarit varmaan mun eniten käytetyin vaate ja nytkin olisi tilaa uusille, joillekin vähän siromille kollareille.

7. Viinilasit ja muut astiat mulla on aikalailla hyvin kondiksessa kaikkia on ihan riittävästi, mutta Essancen kuohuviini laseja mulla on vain 2, niin toinen paketti näitä olisi tarpeen, sitten olisikin jo kaikki puna- ja valkoviini sekä skumppa laseja tarpeeksi. Astioita mulla tosiaan on jo vaikka muille jakaa, kerään siis iittalan teemaa sekä muumi astioita ja sillä nuo uudet muumimuki ja syvälautanen uupuvatkin mun kokoelmasta. Taika astioita en siis kerää, mutta koska muumimukit on niin pieniä olisi kiva saada vaikka kaksi näitä isompia Taikamukeja, sillä näissä on minusta todella kaunis tuo kuvio.

8. Sykemittarikin tuonne eksyi. Tää tosin on vähän sellanen ois kiva olla, mutta pärjään hyvin ilmankin, mutta lisäsin sen silti tuohon kollaasiin.

p.s leikitäänkö että tuossa kollaasissa ei oo maailman nolointa yhdyssana virhettä??:D

2 kommenttia:

  1. Kiva jos tykkäsit:) Kyllähän noita toiveita löytyikin kun rupesi kunnolla miettimään!=)

    VastaaPoista