maanantai 15. joulukuuta 2014

Kun on yksin sitä miettii omaa ihmisyyttään, Ollako paha ihan hyvää hyvyyttään.



Voi kumpa tuolla ulkona näyttäisi vielä samalle kun näissä kuvissa mitkä eilen otettiin... Mutta ei kaduilla on vaan hirvee loskakeli eikä lumesta oo enää tietoakaan.. No ainakin vielä sää ennustuksissa on pieni mahdollisuus, että tänne savoon tulis lunta jouluksi ja mä todella toivon, että ennuste pitää! Mutta joo siinä oli siis päivän sää kommentit:D
Kuvissa tosiaan eilisen asua kun yhdistin rennosti hameen ja collegen. Jos vielä vähän kommentoisin tuota säätä niin ainut kiva juttu tässä säässä on se että voin käyttää hyvillä mielin sukkisia ja polvisukkia ilman syväjäätymistä!! Mä vaan tykkään polvisukista tosi paljon, musta ne tuo kivan lisäm aina asuun. Mulla onkin miljoonat erilaiset, mutta jotenkin mun on vaikea yhdistää muita kuin mustia polvisukkia asuihin.
Joo nyt jää tää kirjoittaminen vähä lyhyeks sillä mun pää on ihan jumissa, oon nyt 30min tuijottanut tätä teksti osuutta ja tekstiä ei nyt vaan synny, joten parempi ehkä luovuttaa.. :D
Oon myös tapellut noiden kuvia kanssa sillä lataan kuvat kuvat.fi palvelun kautta kun lataan kuvat palvelimeen on ne hyvä laatuisia, mutta kun siirrän ne tänne blogiin niin ne muuttu tuollaisiksi kauheen laatuisiksi... Joten pahoittelut huonosta laadusta kuvissa, mutta nyt en kyllä itse keksi miten saisin ne tänne oikean laatuisina.. Jospa huomenna olisi parempi päivä  niin palataan silloi! 
Oikein ihanaaa viikonalkua kuitenkin teille kaikille!:)

2 kommenttia:

  1. Ihana asu<3 Tääläkin on kauhee loskakeli eikä lumesta oo tietoakaan. :(( taitaa tulla musta joulu- en ala :( Ihanaa viikkoa sinulle<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh, toivottavasti tulee valkeajoulu joka paikkaan, jotenkni se tois sen viimeistelyn joulufiilikseen!! Ja kiitos paljon<3

      Poista