tiistai 2. joulukuuta 2014

Marraskuun lempparit...

Ajattelin tehä tän postauksen sillä minulla on tässä marraskuun aikana noussut uusi juttuja ihan sinne lemppari listaan ja ajattelin, että tämä olisi ehkä helpoin tapa esitellä ne! Mietin myös videota, mutta ajatus siitä että lataan sitä videoo seuraavan päivän ajan youtubee ei oikein napannut... Oon myös aika varma, että tästä postaukset unohtu jotain, mutta voin sit tehdä niistä uuden postauksen vaikka joulukuun lemppareina:Dd Nää jotkut asiat on tosiaan hankittu myös ehkä lokakuun puolella, mutta ovat nousseet viime kuun aikana ihan lemppareiksi!


♥Ensimmäinen lemppari on tietenkin oma koti ja muutto! Oon viihtynyt tässä asunnossa kyllä todella hyvin, vaikka välillä on ehkä tuntunut vähän yksinäiseltä, mutta se nyt ehkä kuuluu elämään! Oon miettinyt, että kirjottelisin vähän fiiliksissä yksin asumisesta, kun mulla no tosiaan myös vähän vertailua, kun  viimevuonna asuin kuitenkin silloisen poikaystävän kanssa ja sitten taas välissä kotona, niin oisko teistä kiva kuulla miltä tää yksin asuminen ensimmäistä kertaa elämässä tuntuu?=)



♥Tää on vaaan niiiiiiiiiiiiiiiiin hyvänmakusta!! En ihan varma tän vaikutuksista, ainakin aineenvaihdunta nopeentu ton aikana, mut se on niin hyvää että kiva vaan juoda:D


♥ Nämä yves rocherilta tilatut meikit on noussut ihan mun lemppareiksi! Tuo voidemainen luomiväri mikä on hienosti tarkennuksen ulkopuollella on ihan huippu pysyy tosi hyvin aamusta iltaan ja sitten kun tuolla pohjustaa ja laittaa noilla luomiväreillä niin meikki pysyy hyvänä ihan aamuun asti! Haloo helsingin keikalta hyvä esimerkki, että keikan jälkeen mun silmämeikki oli täysin samanlainen kun ennen keikkaa, näissä on myös ihan täydelliset sävyt!


♥ Mun jokaisen aamunpelastaja; smootiemakeri. En pystys nimittäin elämään ilman. Ja parasta tossa on ehdottomasti että toi sekotusosa muuttu myös mukiks niin ei tarvii tiskata kuin yksi astia!!! Tää on oikeesti tärkee koska niin paljon nopeempi pestä toi muki kun sellanen isosekotin! Ainut miinus vaan se että näistä lähtee niin julmettoman kova ääni?!?! Ei voi olla niin vaikea tehdä hiljasta sekotinta? Mä haluun aamulla olla hiljaisuudessa, enkä ihan kuin olisin katujyrän vieressä...


♥ Paras alelöyty oli nää niken kengät!! Oikee hinta 72e ja mun kukkaroa verottivat vaan 28e!! Nää on hyvät sillä tarvitsin talveksi vähän paksummat tennarit!


♥ Nää on noussut mun hiustenhoidossa lemppareiksi! Assien 3minute miracle toimii ja on niin hyväntuoksusta! Ton Keraste nutritiven hiuksiin jätettävän hoitoaineen ostin kampaajalta ja toi on ihan todella hyvää!! Jättää hiukset ihanan tuntuseksi, hiukset on helpposelvittää ja parasta, että siinä on valmiiksi lämpösuoja jo mukana!


♥ Tää neule on kyllä ollut tosikovassa käytössä, lämmitää mukavasti pimeinä ja viileinä iltoina! Ja tykkään kun tää on hieman pidempi, haluaisin jonkun ehkä vielä tästä vähän pidempän neuleen, olisi vielä ihaan täydellinen!


♥ Omat muumimukit, glögi ja kynttilät. Niistä on aikalailla mun marraskuun illat täällä kotona tehty! Glögiä on juotu jo litra tolkulla ja partyliten kynttilät palaa kyllä joka ilta, niiiiiin rentouttavaa! Tää muumimuki on kyllä yks mun lemppareista, niin kivan värinen!:)

4 kommenttia:

  1. Tää oli tosi kiva postaus :) Mut jooo kerro yksin asumisesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! Joo pitää joku päivä oottaa kirjotusmoodi ja yrittää rustata!!:)

      Poista
  2. Tosi kiva postaus :) Ihanat nuo niken kengät ja tuo neuletakki<3 täytyy kyllä itekkin testata noita Assien tuotteita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitospaljon<3 Joo ainakin tuo 3minute miracle on tosihyvä ollut!!=)

      Poista