maanantai 29. joulukuuta 2014

Miksei ikinä riitä että toinen on siinä /Ja jakaa tämän hetken sinun kanssasi / Ja päivät valoa loistaa ikkunoiden raoista / Pöytään jossa on aina kukkia


Hei vaan piiiitkästä aikaa! Täällä on nauttittu täysin joulusta, joten koneella en ole käynyt ollenkaan ennen tätä päivää. Mulla tosiaan oli ennen joulua tuparit mitkä meni tosi hyvin, olin eka ajattelut että otan silloin paljon kuvia, mutta kuten arvata saattaa kameraan ei tallentunut edes yhtä kuvaa. Kuitenkin ilta meni mukavasti, jos nyt pientä kaatumista ja aivotärähdystä ei lasketa.. Lähdin heti sunnuntai aamulla junalla seinäjoelle, josta tulinkin jo maanantai yönä takaisin kuopioon ja meninkin suoraan porukoille yöks, ja olinkin koko joulun ja joulun jälkeiset päivätkin vielä siellä yötä, koska en halunnut herätä yksin kotoa jouluna. Joulu meni tosikivasti, siitä on tulossa vielä oma postauksensa. Tapsana lähdettiin kavereiden kanssa käymään ulkona ja silloinkin ajattelin ottaa kuvia, mutta yllättäen kamera jäi taas täysin unholaan hauskan pidon tieltä. Oon myös ollut melkein jokapäivä töissä, mulla olikin vain joulu ja joulupäivä muutenkin vapaata. Uutta vuotta vietätään pienellä porukalla ihan rauhassa tällä hetkellä ois tarkoitus tehdä vähän ruokaa raclettepannulla!

Tällänen pieni kuulumispostaus tähän väliin, ennen kuin palataan vielä hetkeksi, mun joulufiiliksiin! Toivottavasti teidänkin joulu meni hyvin ja onko siellä jo suunnitelmat uudeksi vuodeksi valmiina?=)

2 kommenttia:

  1. Ooollalllaaa typykkä mikä asu- ihana <33!! Kiva lukea pikakuulumisesi :))

    VastaaPoista