tiistai 9. joulukuuta 2014

Mitä sä teet kun katsot mua se ohi ei mee, toisinkuin muut katseet joita niin pelkään.


HEivaan!!=)
Viikonloppu tosiaan tuli ja meni ja vasta nyt ehdin istahtaa koneelle postailemaan. Perjantaina tosiaan juhlittiin kaverini lakkiasia, oli kyllä todella mukavaa ja tekisin aikalailla mitä vaan jos saisin tähän eteeni ne tarjoilut sieltä.. Juhlista jatkettiin vielä käymään Kuopion yöelämässä, minkä takia lauantaipäivä menikin vain voimia keräillessä illan työvuoroon. Sunnuntainakin olin kokopäivän töissä ja illasta käytiiin viimein katsomassa uusin nälkäpeli, sillä ystäväni tuli viimein käymään kuopiossa ja mentiin yhdessä se katsomaan. Eihän siinä paljoa mitään tapahtunut, mutta kirjat lukeneena arveilinkin näin sillä viimeisen kirjan alussa ei tapahtunut juuri mitään, joten kun kuulin että elokuva oli jaettu kahteen osaan, arvasinkin että tuossa ykkös osassa ei varmaankaan hirveesti mitään tapahdu. Sen jälkeen tultiin vielä hengaamaan vähäksi aikaa tähän mun luo, aika kului taas niin nopeasti, kun puhuttavaa olisi riittänyt vaikka kuinka!


Eilinenkin päivä meni myöskin töissä ja sen jälkeen lähdinkin käymään ikeassa siskojeni ja siskon lasten kanssa. Oli ihanaa hengailla siskon poikienkin kanssa pitkästä aikaa, on ne vaan mulle niin rakkaita<3
Tänään mulla onkin sitten ollut vapaapäivä ja oli niin ihana kun ei ollut aamulla mitään asioita hoidettavana niiin sain nukkua juuri niin pitkään kuin halusin! Kun viimein sain itseni nousemaan päätin lähteä käymään porukoilla ja samalla otettiin musta myös nämä asukuvat. Halusin laittaa tuon kukkahameen välttämättä päälle, mutta se on niin hirveen vaikea yhdistää näin talvella, koska musta se ei sovi mustien sukkisten kanssa... Ehkä tää asu olisi toiminut paremmin jos yläosa olisi myös ollut  joku yksinkertainen musta paita, kuitenkin tuo hame on musta parhaimmillaan yhdistettynä valkeaan yläosaa ja ruskettuneisiin jalkoihin, mutta ehkä mä keksin jonkun yhdistelmän, missä on sukkikset ilman että näyttää hölmöltä.

Tänään olisi suunnitelmissa vielä illasta salitreeni ja sen jälkeen ajattelin, että voisin käydä vuokraamassa jonkun hyvän elokuvan, mulla on huomennakin vapaa päivä, joten aion nyt rentoutua ihan kunnolla! Varsinkin kun kouluhommat tältä vuodelta hoidettu niin ei ole mitään ressattavaa!

Oikein mukavaa viikonalkua teille kaikille!=)
Mites teidän viikonloppunne sujui ja mitä mieltä toimiiko tuo hame myös sukkisten kanssa?

4 kommenttia:

  1. Mun mielestä toi hame on ihan tajuttoman ihana noiden sukkisten kanssa! En ite tykkää farkkupaidoista ni katoin kyllä pelkkää alaosaa enkä oikein itekään tiiä, millanen yläosa tohon sopis :D Ehkä joku musta neule tai jotain :D Tai sit mä voisin myös laittaa jonkun nahkatakin ehkä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä mulla on sit vaan pääs sisällä fiksaatio että vaaleita ei voi yhdistää mustiin sukkiksiin:DD Joo nahkatakin kanssa oon just tuota pitänytkin, ja mä kans mietin että ehkä musta neule/bleiseri ja joku musta tai ihan vaan valkonen paita alle ois voinu toimii kivemmin, mä taas rakastan farkkupaitoja nini välillä tungen ne aina asuun vaikka ei ehkä sopiskaan:DDD

      Poista
  2. Tuo hame on tosi kiva, tykkään! Ja oii miten hyvän biisin sanat ;) Mulla on soinut tuo päässä jo varmaan pari kuukautta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos(:, mäkin kyllä tykkään vielä kun keksin talvisemman yhdistelmän sille!! Eikö ookkii, mullakin soinu päässä niin oli pakko laittaa otsikkoon!!:D

      Poista