lauantai 13. joulukuuta 2014

On paljon tasoja vielä meidän edessä / Vanhat kivet ja puut / energiakenttien välissä tää kaikki ei oo meidän käsissä


Hei ja hyvää lauantaita teille kaikille, miten on viikonloppu lähtenyt käyntiin?(:
Mä tosiaan olin eilen öissä töissä ja tänäänkin menen, sain kuitenkin itteni jo 12 hereille joten ei päivä mennyt täysin hukkaan. Saa nähdä sitten vikoilla työtunneilla, että rupeeko väsymys painamaan...
Tänään kävin kaverin kanssa Houkutuksessa salaateilla pitkästä aikaa ja samalla vaihdettiin kuulumiset, molemmat kun käydään töissä niin aikataulujen sopiminen yhteen on aina yksi haaste, mutta kyllä sitä aikaa aina jostain löytyy!! 
Yllä olevissa vermeissä tosiaan oon tänään liikkeellä, ja niinkuin kuvista näkyy se tärkein asia nimittäin täällä oli koko aamun satanut LUNTA!!!!!! Olin niiiiiin happy kun kurkkasin verhojen välistä ja kaikki kadut oli valkeana lumesta<3 Niin ihanaa toivon, että sää ennuste muuttuisi vielä niin ettei lumi sulaisikaan pois.. Päällä oli pitkästä aikaa tuo itse muokkaama farkkuliivi sekä neule. Nuo revityt farkut on kyllä taas olleet koko ajan käytössä, pitäs ehkä välillä käyttää muitakin farkkuja, mutta noi on vaan tällä hetkellä niin mun lempparit.
Kuvien laatu on nyt vähä mitä on, ulkona oli tosiaan ihan pimeää kun ruvettiin ottamaan kuvia, tosin löydettiin tollanen valospotti missä otettiin kuvat, mutta asetukset oli vähän päin mäntyä ilmeisesti, mutta leikitäänkö että se oli tarkotuksella niin näissä kuvissa...:D
Mutta ajatus ei nyt kulje joten palaillaan tässä joskus!:)
Mukavaa viikonloppua=)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti