keskiviikko 3. joulukuuta 2014

Sä katsot syvälle silmiin ja hymyilet / Sä katsot syvälle silmiin ja suutelet / Sä katsot silmiin ja valehtelet.


Hei vaan taas!(:
Mä oon tällä hetkellä ihan rättipoikkiväsynyt... Oon nukkunut yt viimesen viikon tosihuonosti, heräilen koko ajan ja en saa kunnolla unta. Tänään olin pitkästä aikaa pitkässä aamuvuorossa ja oon seitsemästä asti pakolla yrittänyt pitää silmiä auki sillä väsymys painaa niin kuvaa. Onneks viikonlopulle on luvassa kaikkeaa kivaa töiden ohella ja jospa se unikin alkaisi pikkuhiljaa tulla taas. Huomenna mulla onkin kampaaja aamulla ja ajattelenkin vielä kirjoittaa hiushistoria postauksen jos en sitä vielä täällä blogissa ole tehnyt! Perjantaina sitten onkin kaverini lakkiaiset ja parasystäväni tulee viimeen käymään Kuopiossa<33 Mennäänkin sunnuntaina leffaan katsomaan nälkäpeli 3, oon kyll ollut niin malttamaton odottomaan että ystävä tulee, että voidaan mennä katsomaan se, oon lukenut ne kaikki kirjat ja ollaan aina käyty kattoo noi aiemmat osat yhdessä leffa ja nyt viimein nähää toikin!


Kuopioon oli avattu uus japanilainen ravintola ja käytiin tänään testamaassa se ystävän kanssa. Ja oli kyllä hyvää, nyt siellä oli vasta buffetti tarjoillu, mutta jatkossa sinne ilmeisesti tulee myöskin ihan annoksia. Ihan huippua, että viimein saa hyvää sushia Kuopion keskustastakin sillä mä rakasta sushia<3


Joo siinä näkyy vielä hienosti peilin kautta tän päivän rytkyt mitä oli päällä. Kävin nyt viimein myös ostamassa joulukalenterin, tai siis kaks koska oon mä ollu 3päivää ilman niin kyllähän mä kaks tarviin! Toi my littlepony on niin söpö ja sainkin sen jo puoleen hintaan!

Tämmönen arkikuvapostaus tähän väliin ja nyt rupean tekemään sitä hius historia postausta!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti