perjantai 19. joulukuuta 2014

Tervetuloa kotiini!

Noniin nyt viimein tulisi tämä kotipostaus!:) Sain tosiaan tänään sen verhon paikoileen ja ai, että mä tykkään, se oli just se viimeinen piste i:n päälle ja nyt tää asunto vaan tuntuu niin kodilta:) Mutta nyt tulisi niitä kuvia! Asuntoni on tosiaan mini 23neliön yksiö, mutta pakko myöntää että en kaipasi yhtäkään neliötä enempään, järkevillä ratkaisuilla mä mahdun juuri passelisti yksin tänne, eikä oo yhtään liikaa tilaa:) Mutta nyt kuvia.


Siinäpä näkyy eteistä ja nää kuvat on otettu tosiaan sen mun huoneenpuolelta ja vessaan pääse tuosta oikeenpuolelta. Noi marilyn koukut oon ostanu joskus aikoja sitten, mutta edelleen kyllä tykkään niistä, kiva juju verrattunu sellasiin ihan perus naulakkoihin.


Vessa mulla on tosiaan todella mini. Joten siksi esim. suihkuverhoksi en halunnu ihan  mitä tahansa, onneks löysin tuon Vallilan suihkuverhon alennuksesta, sillä se sopii tosikivasti vessan sisustukseen, eikä pienennä sitä entisestään. Mulla ei tosiaan oo mitään kaappi tilaa tuolla vessassa, joten noi imukuppikorit on vähän niinkuin ainut vaihtoehto että saa edes jotenkin fiksusti kaikki purkit ja purnukat järjestykseen. Tohon nyt eksyi tuo kuva mun minikeittiöstä myös. Nuo ekat kuvat on tosiaan otettu tuosta keittiön kohdalta, en näkäjöön tajunnut ottaa tuosta käytävästä päin kuvaa, että hahmottaminen ois helpompaa. Mutta mulla ei siis oo keittiökomeroo vaan se keittiön tuolleen ton käytävän matkallla, mikä on musta tosikiva ratkaisu, kun on tavallaa yksi kokonainen tila. Tässä vielä muutama yksityis kohta keittiöstä;

Mulla tosiaan on läheskaikki kaappitila täynnä mun astioita, joten kaikki ruokatarvikkeet on pitänyt laittaa tuollaisiin söpöihin purnukoihin, mä oon hamstrannu näitä aina kirppareiltä ja muualta ja hyvä vaan kun nyt on kaikille käyttöä! Musta noi on vaan niin söpöjä!!


Ja  sitten siihen mun huoneeseen! Tosiaan tuosta toisiks vikasta kuvasta sekä toisiks ekasta kuvasta voi vähä hahmottaa miten toi keittiö tulee, eli eteisestä tulee n. 2m käytävän minkä toisella puolella on kaapit ja toisella puolella toi keittiö ja siitä sitten saavutaan tähän mun päähuoneseen,  'Tosiaan tuota verhoa odotin mikä on sängyn ja tv-tason välissä. Ennen muuttoa selailin paljon kuvia pienten yksiöden sisustuksesta ja siellä törmäsin kuvaan jossa yksiö oli jaettu "kahdeksi huoneeksi" verhon avulla ja siitä keksin itsekin tuon. Mulla on tosiaan sellanen fiksaatio, että minua häiritsee jos sänky on tuossa noin vaan olkkarissa, jotenkin se kuuluu musta tavallaan makkariin ei niin esille. Tuolla verholla sain kivasti jaettua huoneen ja sänky ei ole se eka asia mikä hyppää silmille. Verhoksi valikoitui täydellinen Vallilan kelohonka kangas. Oon haaveilut noista verhoista sata vuotta ja nyt viimein sain sen. Tuo on siitä täydellinen, että kangas päästää kaiken valon läpi, joten verho ei yhtään pienennä huoneen tilaa.
Joo tuolta täällä siis näyttää! Tykkään hirveesti kaikista kynttilöistä ja valokuvista, niin kuin varmaan huomaatte!:D Matot on maailman söpöimmät ja kaiken lisäksi mun mummin tekemät, tekevät tästä pikku kodita vielä kodikkaamman.
Mutta niin tämmösessä kodissa minä asun, ja kaikille jotka mietitte pientä yksiötä, niin kerron että neliö määrällä ei ole mitään väliä vaan sillä miten ne neliöt käyttää:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti