torstai 4. joulukuuta 2014

Uusi tuqqa ja onnellisuus..


Noniin siinpä on meitsin uutte fledaa! Eli samalla mentiin kuin viime kerrallakin vähän enemmän lyhennettiin tällä kertaa sillä hiusket alkoivat olla jo melkopitkät! Kuparinsävyä siis jossa voimakaspunainen sävy. Ite kyllä tykkäilen tosipaljon tästä tukasta, voikun ois oma väri ees vähän lähempänä tätä väriä niin tää väri pysyiski päässä... Ja voin kyllä kaikille kuopiolaisille suositella suurella sydämellä tuota kampaajaa missä käyn eli Desing fogaa. Se sijaitsee aivan keskustassa ja olen aina saanut juuri sellaset hiukset kun olen halunnut, plus siellä on hierontatuoli siinä hiustenpesupaikalla!!! Parasta voisin maksaa jo ihan vaan hieronta tuolin takia, haha.
 Mutta tänään on ollu aika pitkä päivä ja huomenna on tiedossa menoa, joten voisin lueskella muutamat blogit ja yrittää käydä unten maille!

 Ja kunnon asukuvat tästä asusta tulee huomenna en halunnu sotkee vaaka ja pystykuvia samaan postaukseen! Tykkäään kyllä niistä asukuvista niin paljon sillä aaaaaaaah aurinko paistoi tänään, niinkuin noista yllä olevista kuvista voi päätellä. Sain myös varmistuksen, että aloitan tammikuussa monimuoto linjalla koulun! Kuulkas kyllä se aurinkokin vaan sinne risukasaan paistaa vaikka ei aina meinaakkaa usko siihen riittää... Tänään tuo aurinko antoi mulle jotenkin uutta intoa ja puhtia elämäään, pitkästä aikaa muutenkin mun elämässä kuvainnollisesti paistoi se aurinko ja se, että se vielä ulkonakin oikeasti paistoi, niin tuli vaan sellanen olo, että aika jättää marraskuun pimeä aika sinne marraskuulle ja uudella innolla alottaa tää vika kuukausi, koska kukaan muu ei voi päättä sitä että oletko onnelinen ja mä tänään päätin, että hemmetti vie minähän olen onnellinen ja ne asiat mitkä ei tee mua onneliseksi saa jäädä kokonaan pois, koska loppu peleissä me kaikki omilla päätöksillä tehdään se viimeinen päätös siitä miten me tää elämä halutaan elää ja mä haluan ainakin olla onnellinen jokaisesta pienestäkin asiasta arjessa.

Ihanaa torstaita teille kaikille siellä, ootte kivoja<3

p.s mitä mieltä fledasta?=)


4 kommenttia:

  1. Hirmu näteiltä näyttää, varsinki toi toka kuva on ihana!

    VastaaPoista
  2. Ihanan oloinen blogi sinulla :) Huomasin myös että olet Kuopiosta, joten jos innostaa niin liity fb:ssä Savolaisten bloggaajien ryhmään joka perustettiin tässä äskettäin. Ja olet tervetullut myöskin blogimiittiin, mikä pidetään 24.1 Kuopion Make Up Storella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon!=) Aijjaa joo pitääkin käydä facebookissa katsomassa tuo ryhmä, tosikiva idea nimittäin, jos vaikka uskaltaisin liittyä!:D

      Poista