torstai 29. tammikuuta 2015

Hius mietintää...

kaikki kuvat pintrestistä.

Niin suurin kysymys mulla on tällä hetkellä se, että lähtisinkö vaalentamaan vähän tukkaa ja siirtyisin vähän ruskeampaa sävyyn kuin tämä punainen. Tuossa kollaasissa on nyt aika samanlaisia värejä kun en löytänyt tietenkään enää niitä kuvia missä oli vähän erilaisempi. Mutta toi ylimmän rivin keskimmäinen ja alimman rivin vasemman puoleiset kuvat ois ehkä mikä mua nyt eniten kiinnostelis lähti kokeilemaan.
Jos joku ei videoani katsonut niin ostin siis kaupasta nyt kuparin värin sillä mun juurikasvu on JÄÄTÄVÄ, niin pääsen siitä eroon, mutta kampaajalle ensikerralle pitäs nyt keksiä jotain uutta, auttakeee!

Mitäs siellä ollaan mieltä? Vai pitäskö kokeilla ihan jotain muuta taas kuin kuparin sävyjä?

6 kommenttia:

  1. Oon itse asiassa samalla kannalla kuin sä, eli ylintä keskimmäistä! Tuota voisin itekin kokeilla, mutten uskalla hurauttaa blondia kutria menemään jos sitten vaikka kadun:D Upeita värejä kaikki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, se on kyllä munkin lemppari, haha joo blondi on kyllä aina se vaikein väri saada takaisin, jos kokeilee, mutta jos tekee mieli niin raidoilla saa helposti sitten vähä tuotakin sävyä ilman että menee koko väri uusiks!:)

      Poista
  2. Ihana just toi ylin keskimmäinen ja sit toi alin vasemmalla! Minäki haluan tuollaset !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiku värjäämään vaan;) Sulla ois vielä vähän nopeempi saada toi väri, mun pitää eka saada vaalennettua tätä, mutta joo ehkä toi väri on mun seuraava !!:)

      Poista
  3. Komppaan Kataa! :) Toi sävy olis upee ja jotenkin erilainen mitä yleensä näkee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo muakin se kiehtoi just sen takia kun ei hirveesti näy ihmisillä tuon väristä tukkaa, taitaa ollakkin jo selväjuttu että tuo on se väri mitä ruvetaan kampaajan kanssa sitten hakemaan!:)

      Poista