lauantai 3. tammikuuta 2015

Ja vielä joskus taivaanlaivaan mä vaivatta daivaan / Mutta tänään kaiken paskan tieltä pois raivaan / Ja nautin mun elämästä / Tästä jäätävän lyhyestä.

Hei vaan!
Mä tulin jus yövuorosta kotiin ja koska uni ei meinaa tulla niin ajattelin tulla postaamaan teille muutaman kuvan mun uudenvuoden vietosta.

Tosiaan uuttavuotta vietettin muutaman kaverin kanssa mun porukoilla. Tehtiin ruokaa raclettepannulla ja kun kello läheni 12 mentiin ulos katsomaan ilotulitusta ja sytytettiin tähtisädetikut, vuosi vaihtui parhaiden ystävien kanssa ja 12 jälkeen sytytettiin meidän ainut raketti. Sen jälkeen jatkettiin meillä vielä hengailua aamuun asti, ensin mietittiin baariin lähtöä mutta todettiin että mukava hengata vain yhdessä, ei sitä aina tarvitse baariin lähtee, varsinkaan uv:na!

Kaiken kaikkiaan mulla oli todella mukava ilta, niiin hyvää ruokaa, juomaa ja seura mitä parasta, niin mitäpä muuta illalta olisi voinutkaan odottaa! Kiitos vielä toverit upeasta illasta<3
Tän vuoden eka päivä ei sitten mennykkään ihan niikuin elokuvissa, mutta siihen mä oonkin jo vähän tottunut, ei auta ku päätä pystyyn vaa ja kohti uusia pettymyksiä:DD
Mun ajatukset ei luista tällä hetkellä yhtään johtuen varman siitä, että olen ollut vuorokauden valveilla ja yövuorosa... Joten ehkpä jätän tän tekstin ihan vaan näin.
Mukavaa viikonloppua teille kaikille!!
Ja hei miten teijn uv meni?=)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti