maanantai 12. tammikuuta 2015

Joskus sattuu, mitä siitä / Nyt musta tuntuu että elämä alkaa / Tämä ilta ylitse kuohahtaa /Tää kaupunki me vielä vapautetaan / Ja mä tiedän: en enää eilistä kaipaa


Hei vaan kaikki!
Tässä onkin muutama päivä vierähtynyt taas viimepostauksesta, yksinkertainen syy, että olen ollut joka päivä töissä sen valoisan ajan päivästä, joten materiaalia en ole tänne saanut kuvattua. 
Tänään mulla kuitenkin alkoi se koulu!!! Jos joltain on mennyt ohi, niin aloitin Iisalmessa sosionomi opinnot monimuotolinjalla, tällä hetkellä oon ryhmässä vielä avoimen kautta, mutta tutkinto opiskelijaksi olisi kyllä tarkoitus päästä. Ja monimuoto opiskelu tarkoittaa siis sitä, että kuukaudessa on aina yksi lähiviikko opiskelua ja muuten opiskelu tapahtuu netissä. Ja koska koulua on vain se viikko niin meillä on tosi pitkiä päiviä, tällä viikollakin on joka päivä 8-18 koulua. Noniin siinä oli pikku info mun koulusta, ja niinkuin ylhäältä näkyy, niin pitihän mun käydä ostamassa uudet hienot vihkot koulua varten. Oon ihan hullu minionfani ja noi vihkot oli musta niiin kivat. Repun ostinkin itselleni joululahjaksi, niin olinkin aamulla uusien koulutarvikkeiden kanssa valmiina lähtöön. 
Tänään meillä ei vielä varsinaisesti oikein alkanut opetus vaan lähinnä opeteltiin miten kaikki toimii ja meille kerrottiin miten opiskelut jatkuu ja mitä mihinkin kurssiin kuuluu. Mä oon ainakin vielä tosi innoissani sillä kun jo 2vuotta kerkesi tulla taukoa opiskelusta niin nyt täytyy yrittää muistaa miten sitä kynää pidettiinkään kädessä... Ja tuossa ylhäällä näkyykin mun tänpäivän kouluasu. Kouluun täytyy aina laittaa päälle jotain mukavaa ja lämmintä, joten kerrospukeutuminen on jo todettu hyväksi ja varmaksi vaihto ehdoksi näin talvella koulussa!


Toinen mullistus mun elämässä on tässä, mun uus puhelin!! Mun vanha lumia tosiaan koki pikkusen tapaturman eikä sen jälkeen herännyt enää eloon, joten ei auttanut kuin lähteä puhelin kaupoille. Eka mietin, että tällä kertaaa ostan vain jonkun halvan luurin, mutta mites sitten kävikään... Lg G3 tosiaan loppupeleissä lähtikin matkaan, ja joo ei ollut se halvin ei... Kuitenkin oon kyllä ollut tosityytyväinen tähän ja vaikka tää onkin iso niin se ei paina oikeesti mitään?!?! Oon edelleen aina ihan ihmeissäni kun otan ton mobilen käteen, kun se ei paina mitään, ihan kuin olisi joku leikkipuhelin. Hankaluuksia on toki ollut, sillä android järjestelmä on mulle edelleen vähä hepreaa, yksi päivä etin tunnin herätyskello nappia, kunnes tajusin katsoa mikä sovellus kello on, no sehän oli se herätyskello... Myös näytönkaappaus kuvat on mulle edelleen mysteeri, mutta eiköhän tää tästä. Pikkuhiljaa ala selkeytyä. Kamera tässä on ainakin ihan tosi hyvä ja etukamerassa on valmiiks jo asetus millä saa blurratua ihon?!?!:DD Eli parempia selfieitä tällä ainakin tulee;)

Ja hei nyt kaikki saa kertoo hyviä sovelluksia mitä lataan tähän mobileen, sillä lumiaan ei saanut melkein mitään ja nyt niitä sovelluksia on niin paljon etten tiedä mikä niistä on hyvä, joten kaikki sovellus ja peli vimkit jakoon!=)

Tämmöstä siis mulla, huomenna onkin 6 herätys sillä käydään mummin luona kahvilla ennen kuin mennään kouluun ja huomenna oon taas 19 aikaan Kuopiossa, pitkä päivä siis tulossa, katsotaan jos saadaan otettua asukuvat taas koululla, ei noi kyllä mitään hohdokkaita ole, mutta jospa ne menis tän kerran.

Mites teidän viikonloppu meni ja onko viikko lähtenyt hyvin käytiin?
Mites puhelimet vannottekin kaikki siihen purastuun omenaan vai onko jollain kokemusta esim. tuosta mun puhelimesta?=)

2 kommenttia:

  1. Tsemppiä sinne opintoihin !! :) Ja näyttääpä upealta tuo puhelin. Itsekin pitäisi lähteä puhelinkaupoille, kun näyttö on ihan sirpaleina :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sitä kyllä tarvitaankin!! Joo mullakin alkoi olla ongelma kun pystyin puhumaan vain kaiuttimen kautta... Gigantissa oli kyllä hyvä kun sain jopa vähän rahaa nyt takasin kun tuo puhelin oli tullut tarjoukseen sen jälkeen kuin ostin, niin ei ihan niin paljoa enää kirpassut ostaa, mutta näyttö on kyllä aika paha jos on rikki.....!

      Poista