torstai 29. tammikuuta 2015

Mä tahdon muuttaa / Youngilla maailmaa / Ja laulaa kun vapaa maailma bailaa


Heippa!
Mulla tulee aina vaan kuvattua asut yleensä silleen ettei takkia aina näy tai esim laukkua, joten nyt otin sitten kuvat miltä yleensä näytän kun viiletän menemään tuolla kaupungilla! Jos tavaraa on yhtään enempää mukana niin tuo mangon laukku on kyllä pelastus. Vetää sisäänsä ihan hirveesti tavaraa, mutta tyhjäkin se säilyttää muotonsa. Tuossa laukussa on myös hyvät hihnat sillä sitä voi kantaa juuri noin kädessä kuin kuvissa, mutta jos tuleekin kiire tai on paljon tavaraa mukana niin se menee myös olkapäälle.
 Kuulokkeet mulla on valehtelematta aina korvilla. Noissa Skullcandyn kuulokkeissa on kyllä hinta-laatusuhde kohdillaa, toki ne voi olla vähän nätimmän näköiset, mutta tärkeintä mulle on että musiikki kuuluu laadukkaasti. En enää pysty ollenkaan kuuntelemaan musiikkia nappiakuulokkeilla kun se ääni tulee niistä niin huonona. Tuo musta huivi on mun yksi lemppari huivi, rakastan vaan sitä kun se on niin muhkea! Ja tuo huivi on vielä näillä keleillä aika pakollinen tuon takin kanssa, sillä tuossa takissa on vain yksi nappi, niin ilman paksu kaulahuivia olisi varmasti kipeä alta aikayksikön.

Mutta nyt ei sen enempää, jos joku on missannut mun eilen lataamani videon nii se näkyy tuolla alempana postauksissa! Tänään tulee vielä hiusväri inspis postaus, joten jos kiinnostaa minkälaista väriä oon miettinyt seuraavaksi niin käykää kattoo se kunhan se illemasta tulee, tai jos teillä on jotain ideaa mitä voisin hiuksilleni tehdä niin käykää sit sinne kommentoimassa:)

Mukavaa päivän jatkoa teille kaikille ja hei muistakaa huomenna on jo perjantai;)


2 kommenttia: