sunnuntai 25. tammikuuta 2015

Maailman karuin kaupunki / on tänään kauniimpi / kauniimpi kuin milloinkaan / ikinä milloinkaan


Nyt viime päivinä ollaan täällä Kuopiossa ainakin saatu nauttia ihan jääätävän upeista keleistä! Aurrinko on paistanut ihan kunnolla ja pakkanen on tehnyt puut niin kauniiksi <3_<3



Hitaat aamut on niin mun lemppareita! Yks aamu sain ihan rauhassa juoda smootien ja vanillalaten sekä mutustaa vähän keksi samalla kuin selailin uusimman Cosmopolitanin.



Niinkuin kerroinkin että kävin silloin yksi päivä kaupungilla niin tässä näkyy vielä ne ostokset. Liivi näkyikin jo päällä viime postauksessa ja sitten mukaan lähti tosiaan tuo ihan perus valkeakauluspaita.



Samana päivänä käytiin kaverin kanssa kahvila kanelissa ja tässä oli muutama räpsy sieltä. Siellä on vaan jotenkin niin söpö sisustus, että aina pakko napata muutama kuva. Tuolta saa myös maailman parasta kaakaota ja nuo lounaspiiraatkin on aina tosi täyttäviä!


Hehee siinäpä oon minä 5 tai 6 luokalla!! Syy tähän kuvaan että viimein nää mun iänikuisen lemppari bändin Sunrise avenuen taas livenä sillä ostettiin kaverin kanssa liput näiden herrojen jäähalli keikalle!!! Oon niiin innoissani, koska oon fanittanu näitä niin pitkään ja viimeks olinkin keikalla pienellä petosen cotton clubilla ja nyt jammailaan sitten jäähalussa, JES!!!!!! (p.s toi punanen pooloneule oli mun ihan yltiö lemppari neule tuolloin... 'Kun kasvoin pituutta mua harmitti ihan suunnattomasti kun tuo ei mahtunutkaan enää päälle..)

4 kommenttia:

  1. Onpa ihania kuvia! :) Jäiset puut ja sininen taivas näyttää niin kivalta. Ja nuo herkkujuomat<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon<3 Joo oli kyllä niin älyttömän kaunista kun aurinko paistoi ja jäiset puut, jep tuo kaakao on niin hyvää!!

      Poista
  2. Kyllä tämä pakkanen saa ihmeitä aina aikaan, todella kauniita ja tunnelmallisia kuvia!:) Mukava löytää muitakin Kuopiolaisia bloggaajia vahingossa, sä näytätkin tutulta:D ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NIin pakkanen tekee kyllä kaikesta niin kauniin näköistä, kiitospaljon<3 Joo niin on mukava löytää bloggaajia samasta kaupungista, juu itsekin juuri katsoin että nyt on tutun näköinen siellä!=D

      Poista