tiistai 6. tammikuuta 2015

Miten voit jaksaa / Miten voi nauraa vieläkin / Miten noin tyynenä, voi hyväksyä / sen totuuden


Hei vaan taas!:)
Tänään ulkona on ollut ihan todella upea ilma, aurinko paistoi kokopäivän ja oli ihan täydellinen talvisää!  Mä en kyllä yhtään valita näistä pakkasista, sillä ulkona on yksinkertaisesti niin kaunista tällä hetkellä, mun puolesta nää pakkaset sais jatkua, että saatas kunnon talvi pitemmäksi aikaa. Mä oon kyllä itse niin iloinen siitä että asun suomessa jossa on kunnolla kaikki neljä vuoden aikaa, enkä osais ees kuvitella asuvani muualla. Itse vielä tykkään jokaisesta vuoden ajasta, niin en voisi edes kuvitella asuvani jossain missä olisi vaikka ikuinen kesä. Vaikka moni muu täällä asuva siitä haaveileekin. Kuhan vähän laskis tuo pakkanen niin sitten on kyllä pakko päästä jo rinteeseen, tekee niin paljon mieli jo lumilautailemaan! Ainut hyvä syy mun leikkausen siirtymisessä olikin se, että pääsenkin tänä vuonna laskemaan vaikka koko kauden. 
Onko siellä puolella muita innokkaita laskettelijoita?=)


Saatiin myös asukuvat otettu auringon valossa, musta nää onnistu tosikivasti, jotenkin tuo vaaleanpunainen pörröneule sopii niin hyvin tuohon lumiseen taustaan ja auringon lasku toi näihin kuviin musta tosikivan valon. Pakko sanoo tähän, että huomasin vasta nyt että oon muokannu tuo viimesen kuvan erilailla kun nuo kaksi muuta ja se häiritsee mua ihan suunnattomasti.. Mutta kun en osaa päättää kumpi noista muokkausista on kivempi, niin ehkä elän itteni kanssa ja te ette kuole siihen, että tuo yksi kuva on muokattu erilailla.. No laitan tän tekstin näitten kuvien väliin niin jospa se ero ei hyppäis niin pahasti silmille..:D
 Päälle halusin ehdottomasti tuon pörröneuleen ja sen ympärille rakensinkin tuon asun. Hattukin eksyi pitkästä aikaa päähän ja korot tuomaan asuun hieman ryhtiä lisää.
Mitäs te tykkäätte tästä asusta?=)


Tänään vapaapäivä meni tosiaan siivoillessa sekä porukoilla käymässä, jolloin sisko nappasi nämä kuvatkin. Sen jälkeen vielä kaveri tuli käymään tässä mun luona. Nyt ajattelin katsoa muutaman jakson beauti and beast:ia ja sen jälkeen suuntaakin salille. Saa nähdä näiden pyhien jälkeen, että jaksanko edes polkea kuntopyörällä...
Huomenna mulla meneekin päivä sitten töissä ja sen jälkeen täytyy käydä kaupungilla pyörähtää ja ostaa muutamia koulu tarvikkeita, niin jännää ens viikolla mulla on jo esimmäinen lähiviikko sosiomi opintoja!!

Mukavaa tiistaita teille kaikkille<3


4 kommenttia:

  1. Tosi nättejä kuvia<3 Oi pääsisipä jo laskettelemaan! Itsekin odotan innolla :) Ollaan menossa ensi viikolla Vuokattiin lomailemaan, mutta saa nähdä onnistuuko rinteeseen meno kun meillä nämä pienet mukana! Jos ei siellä pääse niin pakko päästä heti sen reissun jälkeen :) Laskettelu on kyllä ihanaa, varsinkin hyvällä kelillä ja hyvässä seurassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon:)<3 ja oi kuulostaapa kivalle lomalle, pitäs itsekki yrittää suunnitelle tuommoinen pikkuloma jonnekkin just laskettelemaan!! Laskettelu on kyllä tosiaan huippua, varsinkin just huipussa seurassa, ja juuri noita sopiva kelejä mä oonkin vähä odotellut et pääsis rinteesen, kun meinaa olla vähän liian kylmä tai plus asteita koko ajan.. Mutta onneks tässä vielä kerkeää ainakin toivottavasti!=)

      Poista