maanantai 26. tammikuuta 2015

On paljon tasoja vielä meidän edessä / Vanhat kivet ja puut / energiakenttien välissä / tää kaikki ei oo meidän käsissä


Hei vaan ja oikein ihanaa maanantaita tyypit!
Mulla onkin tänään vapaapäivä ja päivä alkoikin silti aikaisin, sillä heräsin ilman herätys kello jo 8:salta?! Ei sillä hyvä vaan kun oon saanut taas normaalin rytmin, enkä nuku kelloa ympäri. 
Kävin heti aamusta porukoilla, että sisko nappaisi musta asukuvat. Yllä olevissa kleduissa siis ollaan tänään liikkeellä.
Eilinen oli kyllä kaikkea muuta kuin rento löheily sunnuntai.. Ensin oli aamulla töissä minkä jälkeen suuntasinkin porukoilla tekemään erästä koulutehtävää, sillä mulla ei ole word kirjoitusohjelmaa tässä omalla koneella niin menin sitten tekemään tehtävän siskon koneelle. No ei mennyt ihan niin nopeasti se tehtävän teko kuin ajattelin.. Siinä sitten kolmetuntia väkerssin sitä tehtävää ja silti musta tuntu, että se ei menny ihan oikein, mutta koska en itse enää edes tajunnut missä olisi ollut virheitä niin lopulta sain sen sitten palautettua, mutta huh kun oli hermoja raastavaa:D Tosin ei ehkä hirveästi tilannetta auttanut se, että siskon lapset juos ja huuti ja riehu siinä vieressä..
Tänään mulla ois vielä sosiaalityön historian verkkotentti minkä ajattelin ihan kohta tekaista.


Ai jestas toi juurikasvu on jääätävä.... Löytysköhän kaupasta joku väri millä saisin sen hetkeksi edes piiloon ennen kuin ennätän kampaajan penkkiin... Mulla on vaan ongelma kun en tiedä haluanko vaalentaa tätä tukkaa niin sillä oon pitkittänyt kampaajan käyntiä, että tukka vaalenisi itsestään, mutta toisaalta punanen houkuttaa mua ehkä liikaa..
Mutta hiuksista vielä vähän vaatteisiin! Päällä oli tosiaan saksasta ostettu jättineule sekä se uusi kauluspaita. On se ihme, että löysin alesta hirmuhalvalla hyvin istuvan kauluspaidan, kun olen sitä ihan täyhintaistenkin joukosta kissojen ja koirien kanssa etsinyt.. Mutta onneksi viimein löytyi! Siniset farkut ja korolliset saappaat päätyivät myös pitkästä aikaa päälle. Mä jotenkin tykkään tästä asusta vaikka tässä ei ole mitään ihmeellistä, mutta jotenkin tunsin itseni niin kotoisaksi näissä vaatteissa. Korot tuovat kivasti ryhtiä kuitenkin tähän asuun.

Mutta nyt otan ja väkerrän sen sosiaalityön historian tentin niin sitten on tammikuun kouluhommat paketissa! Viikonloppuna mennäänkin sitten tyttöjen kanssa vähän juhlimaan niin kiva saada kaikki kouluhommat nyt pois alta, että voi sitten rentoutua täysillä!:)

Mukavaa päivän jatkoa teille ja tsemppiä tähän uuteen viikkoon!=)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti