perjantai 30. tammikuuta 2015

Täällä pyörii pieni piiri / Mäkin oon tunnettu tuuliviiri / Joskus mä tahdon saada ton jätkän / Ja sitten tahdon taas unohtaa sen /Täysin unohtaa sen



Moivaan ja oikein kivaa perjataita just sulle<3
Mä pääsin tuossa äsken töistä ja enää huomenna aamuvuoro ja sit mä vaihan vapaalle!!
Ennen töitä kahvittelin kaverin kanssa ja samalla räpsittiin musta asukuvat. Tilasin Zalandolta nuo nahkahousut mitkä näkyykin kuvissa, ne ei oo noin kiiltävät oikeesti ne on itseasissa aika mattapintaset, mutta kuvissa näyttää paljon kiiltävimmille kun ne oikeasti on! Mun oli heti pakko saada yhdistettyä nuo housut tuohon fluffy neuleeseen, niin pitkään ollut se fiksaatio päässä.
Ja kuvista ehkä huomaakin, värjäsin hiukset tosiaan sillä kaupan värillä eilen mistä kerroin videossa ja JES kerrankin se kaupan väri tarttui mun hiuksiin!! Eli nyt on vähän pitempään aikaa tässä miettiä sitä muutosta mitä haluan hiuksille tehdä kun ei ole enää jäätävä juurikasvu.


Aattelin testata tällä kertaa nää kuvat tälleen vähän isompina, mulla on tässä omaassa koneessa aika iso näyttö niin mun koneelle nää näyttää hyvälle, mutta mites siellä meneekö liian isoksi jos laitan tällä kuvakoolla?
Nyt rupeankin siivoamaan nopeesti vielä täällä kotona, että huomenna voin heti töistä päästyäni vaan alkaa rentoutua iltaa varten!
Mitäs tykkäsitte asusta?(=
Ja menikö se kuvakoko liian isoksi?=)

Mutta hei oikein kivaa viikonloppua teille!=)

8 kommenttia:

  1. Vauuu apua mikä asu!! Nousi yhdeksi sun lemppariksi <3 harmaa ja vaaleanpunainen sopii niiiin täydellisesti yhteen <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih kiitospaljon tästä ihanasta kommentista!<33 joo mäkin kyll äjust tykkäsin vaaleanpunaisen, harmaan ja tekonahan yhdistelmöstä!:)

      Poista
  2. Just hyvän kokoiset kuvat nämä! :) Ja tuo asu<3 Perfect ! Tämä on lemppari asu mitä oon sinun blogissa nähnyt tähän mennessä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiei kiitospaljon piristi kyllä iltaa näin kiva kommentti!!<33 ja jee hyvä jos kuvat on hyvän kokosia ois kiva asukuvat laittaa nimittäin vähän isompina!!:)

      Poista
  3. Kuvan koko on mun mielestä todella hyvä!:) Ai että ihana yhdistelmä yllä sulla, paras munkin mielestä tähän mennessä. Ja mä vaan ihailen tuota hattua ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva kuulla että nää isommat kuvat ois hyvän kokoisia!!:) Ja voi kiitos paljon<3 tää on kyllä oma lemppari asu hetkeen tuntu ettänuo nahkahousut täydensi vaatekaapin! Ja joo mulla ehkä jopa vähä liiankin usein tuo hattu päässä!

      Poista