lauantai 28. helmikuuta 2015

Anna anteeksi jos mä oon kummallinen / Tai koitan muuttua / älä halveksi jos näät / Kun pussailen / pilkun jälkeen pihalla

Yks päivä en jaksanut tehdä ruokaa kotona niin tälläisen herkkulounaan kävin hakemassa,,
Oon nyt ostanut paljon erilaisia lehtiä, vaikka netissäkin melkein kaiken tiedon saa, niin silti tykkään kyllä itse edelleen ostaa sen lehden ja kaikessa rauhassa selailla sitä, ihan kauhian rentouttavaa touhua!
Laura jos luet tätä niin katso se on vielä elossa!! Ja kaiken lisäksi se kukkii kohta uudestaan <3_<3 en ookkaan ihan toivoton viherpeukalo..

Moikka!
Sekalainen satsi kuvia tähän väliin. Oon tosiaan ollut nyt kokoviikon töissä niin ei oo ollut aikaa kuvailla tänne:/ Kuitenkin inspiraatiota löytyy ja mulla on asutkin valmiina mitkä haluan kuvata ja esitellä ostokseni Turusta. Mukaan ei lähtenyt mitään erikoista, mutta niistä vaatteista mitä ostin on tullut nyt jo mun lempparit joten ajattelin ne ujuttaa johonkin ihan asukuviin.
Tänään olin aamulla siskon ja siskon lasten kanssa matkuksessa, oli niin mukava nähdä poikia pitkästä aikaa<3 Mitään en ostanut sillä keskityin lähinnä vahtimaan poikia, mutta paljon kaikkia ihania kevät vaatteita kyllä tullut kauppoihin, jotain babybluen väristä on ainakin pakko saada! Nyt lähden vielä kohta töihin ja illalla nään vielä mun parasta kaveri kun se tulee Helsingistä käymään täällä Kuopiossa, niin huippua ootan jo niin kovin, meillä on aina niin hauskaa yhdessä<3

Mutta miten teijän viikko on mennyt?=)
Onko siellä tullut jo jotain must have tuotteita mitä täytyisi kevääksi saada?=)

Mutta pitäkee huisi lauantai, peace!


p.s ooon ihan rakastanut tuohon Sannin uuteen kappaleeseen!! Mä en yleensä oo kauheesti tykänny sen muista kappaleista, mutta toi uus kappale kolahtaa ja kovaa!! Ja hei oottehan kattonu jo antti tuiskun peto on irti?? Ehkä paras itseironia biisi hetkeen, ei voi olla nauramatta!:D

6 kommenttia:

  1. Ihania kuvia,varsinkin tuossa ekassa kuvassa on todella kiva tunnelma:-)! Samaa mieltä tuosta Antti Tuiskun uudesta biisistä ja siitä musiikkivideosta, ei voi olla nauramatta:D!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon:)) jep ihan huippu ku osaa ottaa huumorilla sen!!:D

      Poista
  2. Hahhah eikä :D! Ois pitäny ostaa itsellekkin jos ois selvinnyt vähän paremmin kun nää mun yksilöt....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi on kyllö hyvin pysyny elossa vaikka aina välillö onki unohtunu ja siinö on vielä monta nuppua nyt tulossa vielä!!

      Poista
  3. Mietinkin, että onkohan tuo Sannin biisistä! :D Kerran oon vaan kuullut, mutta heti tunnistin niin ilmeisesti siinä on jotain taikaa siinä biisissä ;) Ja hei aivan ihana tuo kuva, jossa näkyy selkää ja tatuointi! Niin herkkä jotenkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siinä kappaleessa on kyllä, iskee muhun ainakin kovaa jo heti ekan kuuntelu kerran jälkeen!!:) Ja kiitos paljon:)<3

      Poista