keskiviikko 4. helmikuuta 2015

Mä tanssin yksin kadulla / Ja pidän ovet avoinna / Ja nautin joka hetken jälkeen lisää elämästä



Hei vaan kaikille taas!=)
Nyt on tosiaan pikkuhiljaa viikonlopun tunnelmista selvitty ja aika palata blogin äärelle. Tänään kävin kaverin kanssa kahvilla uudessa houkutuksessa, tai uudessa ja uudessa. Houkutus tosiaan vain vaihtoi paikkaa toiselle puolelle katu mutta kuitenkin. Syötiin siinä perinteiset lounas salaatit sekä minä join vielä jonkun cookieskaakaon, mikä oli kyllä todella herkullinen, mutta sitäkin makeampi.  En oo vielä ihan varma oliko tuo uusi Houkutuskivempi kuin vanha, tila on kuitenkin niin erilainen kuin viimeksi. Lounastelun(onks toi ees sano?) menin käymään vielä porukoilla ja samalla siskoni nappasi minusta nämä kuvat.



Tänään oli kyllä aamulla taas yksi niistä päivistä kun naama, hiuset tai vaatteet ei millään meinannu mielyttää silmää. Siispä päälle vain pelkkää mustaa, sillä ei vaan voi mennä pieleen. Pitkästä aikaa laitoin tuon musta pitkän neuleen päälle, luulin jo että se oli kadonnut, mutta olikin vain joutunut vaatekaapin perälle. Onneksi sillä tuo on mun ihan lemppari! Muistan kun näin tuon saman neuleen kaverin päällä niin mun oli Tukholman reissulla kesällä pakko päästä River islandiin ja sieltä se onneksi löytyi! Tuo toppi on tosikesäinen, mutta menee näin talvella ihan perustoppina. Kuitenkin kesällä tuo toppi pääsee oikeuksiinsa sillä musta tuo selkä osa topissa on todella kiva.

Nyt mun pitää kuitenkin jo juosta töihin, tässä nyt oli tälläinen, miltä näytän huonona hius/naama/vaatepäivänä postaus:D

Adios amigos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti