keskiviikko 25. helmikuuta 2015

Sä saat kaiken / vaikket pyydä mitään / ja niin se vaan toimii / Kaikki suo palvoo / mut sä et palvo ketää / mut voisit kenet vaan poimii



Siinäpä tulis lauantaipäivän shoppailu #ootd. Naama ei ollut oikein yhteityössä kameran kanssa, mutta ei siihen ehkä kuolla. Yritin pakata reissuun mukaan mahdollisimman vähän tavaraa, joten farkkupaita ja fluffy neuleen kanssa ei vaan voi mennä pieleen. Mulla oli mukana vaan converset sekä korot, joten pitkästä aikaa mentiin converseilla, koska piti olla kengät millä voi ajaa pitkät matkat. Muuten oli ihan jees, mutta Turku oli hieman sateinen ja arvaatkaa kenen sukat oli heti sadan metrin jälkeen litimärät... Oli muuten niin outoo tulla Turusta takaisin Kuopioon, kun turussa ei ollut missään lunta enää ja sit Kuopioon oli satanut 10cm lisää?? Pieni maisema vaihdois siis:D Ei sillä mun puolestä sais vielä vähän aikaa olla nuo pakkaset, sillä en oo vieläkään kerennyt kunnolla laskettelemaan!!

10 kommenttia:

  1. NÄÄHÄN ON AIVAN IHANIA KUVIA <33 Vitsit tuo asu kolahtaa meikäläiseen, vaikka en ookkaan ollu koskaan niin tennarityttöä- toisaalta just ihailenkin sellaisia pukeutujia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä kiva että kolahtaa, mietin et julkasenko näitä kuvia ollenkaa ku ei naama ollut mukana, joten kiitospaljon ihanasta kommentista<33 Mä oon kyllä tennarityttö, että nyt oon yllättävän paljon ollu asuja ilman !:D

      Poista
  2. Hahah, mä sain kans kuvan kaverilta Turusta ja siellä nurmikko jo vihersi :D Täällä vielä kunnon kinokset 8)
    Ihana asu muuten ja kaunis sä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siellö kyllä oli jo ihan kevät!:D täälläki vaan oli justtullu lisää vaa lunta:D ja kiitospaljon<3

      Poista
  3. Upeat kuvat :) Mulla on tullu useasti sellasia oloja et naama ei kuvissa mielytä mutta musta nä kuvat on todella hyviä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitospaljon<3 nii se monesti on ehkä se oma silmä vaan liiankriittinen, pitäisi vaan yrittää ehkä olla välittämättä nii paljoa..

      Poista
  4. Oiijoijoii miten ihania nää kuvat! Ihan mielettömän mageen näköinen ku tuut noita portailta alas. Jotenkin erilainen ku asukuvat yleensä blogeissa. Ite kiinnitän huomion nimenomaan siihen, jos joku erottuu edukseen -kuten sinä! <3 :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua kiitos paljon ihanasta kommentista!!<3 Joo nähtiin noi portaat tosikaukaa sit olin vaa tytöille nyt pitää mennä tonne että tossa tulee hienot asukuvat!:D Niin kiva kuulla, että toteutus onnistuikin sitten ehkä ihan hyvin, eikä jääny vaan mun pään tasolle onnistuneet kuvat!:)

      Poista
  5. oi miten ihana asu, näyttää ihan älyttömän hyvälle sun päällä!! :) taustakin sopii asuun tosi hyvin, ihan mahtavia kuvia kokonaisuudessaan :) asussa rakastuin erityisesti pörröneuletakkiin! kävin itsekin tänään ostamassa ihanan pörröisen neuleen :') heh, mä kävin kans turussa parisen viikkoa sitten ja siellä oli pikkusen eri kelit kun joensuussa! :D ja sit taas kun joensuusta meen kotikotiin kuhmoon, niin siellä oli viikonloppuna kunnon winter wonderland edelleen, huhu :D sulla on muuten tosi kiva ja inspiroiva blogi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei kiitospaljon ihanasta kommentista!!:)<3 Ja oi oot myös ostanut pörröneuleen, itsekin oon nyt ihan hurahtanut ja tekisi mieli ostaa kaikkea pörröistä, mutta ehkä mä vielä pärjään tuolla yhdella neuleella ;D Aijaa kiva kuulla, ja oi oot päässy vielä johonki missä on kunnolla lunta, mua harmittaa kun nyt on vaa loskaa ja harmaata oisin halunnu vielä talven vähäksi aikaa..!!:)

      Poista