maanantai 16. helmikuuta 2015

Suhteet ei muutu paremmaks / oli niitä takana tuhat tai kaks / mä kävin yhä uhkarohkeemmaks ja rakastuin yli rautamuurin.


Moikka ja oikein ihanaa maanantaita teille kaikille<3
Aika vaan menee ihan hirmuista kyytiiä etiäpäin ja millään en meinaa pysyä perässä mukana, taas vaan alkaa uusi viikko! Tosiaan viime viikko meni koulussa, oli kyllä tosi mukava viikko ja harmitti kyllä perjantaina aika paljon taas pariksi viikoksi lähteä, olisin enemmän kuin mielelläni jäänyt vielä toiseksi lähiviikoksi. Voitin myös itseni kouluviikolla, sillä meillä oli ryhmätöiden esitykset ja mua jännitti ihan hirveästi se, että oliko mulla tarpeeksi kaikkea omaan osuuteen, mutta loppupeleissä mun osa menikin vissiin ihan hyvin. Tai ainakin muut sanoivat, etteivät edes huomanneet minun jännitystä ja lisäksi sain vielä hyvää palautetta omasta osuudesta, olin kyllä niin iloinen koska jännitin sitä hirveästi!
Viikonloppukin meni sitten töissä aikalailla. Ystävänpäivänä tehtiin illasta kavereiden kanssa ruokaa ja vaan hengailtiin, oli kyllä tosikivaa, kyllä sitä vaan saa olla niin kiitollinen näistä ihmisistä ketä oon jotenkin saanut huijattua olemaan mun kavereita<3


Yllä näkyskin sitten tämän päivän asua! 
Selailin yksi ilta H&M nettikauppan alepuolta ja sieltä lähti sitte loppupeleissä tilauskin tänne kotia kohti ja yksi tilauksesta tulleista vaatteista näkyykin kuvissa. Elikkä tuo neule. Oon jo pitkään etsinyt v-kaula-aukkoista neuletta, mutta tuloksetta, sillä ainut mun kriteeri on neuleelle ollut ettei se ole 100%muovia.. No tämä mun kriteeri näyttää nykyään olevan liikaa, sillä aina kun löysin jonkun kivan neuleen niin, no muovihan se oli.. Niinpä olin enemmän kuin innoissani kun näin tämän neuleen ja vieläpä alessa!! Nimittäin tämä neule on villasekoitusta vai mikä se sana on ja muovia tässä on todella vähän ja parasta tässä oli se, että hintaakaan ei ollut enää kuin vähä päälle KYMPPI! Heti kun neuleen olin tilannut näin jo silmissäni miten hyvin se sopii kireiden nahkahousujen kanssa, joten heti oli pakko laittaa tämä yhdistelmä kokeiluun. Ja itse kyllä viihdyin tosi hyvin tässä asussa, löysä pehmeä neule ja tekonahkan vastakohdat vaan passaa yhteen ja vielä nuo pehmeää materiaali olevat kengät jatkamaan neuleen kanssa samaa linjaa.
Ai, että tuota valopalloa tuolla taivaalla! Ihana aurinko oikeasti, jotenkin heti tulee niin pirteä ja energinen olo. Ja huomaa kun kaikki vastaan tulevatkin ihmiset vain hymyilee, kaipa tässä alkaa se kevät fiilis pikkuhiljaa minuunkin tulla, tosin ei ihan vielä kunnolla sillä haluan ensin nauttia näistä upeista talvikeleistä, vielä pitäisi keretä heittää kunnon laskettelu reissu ja päästä taas jäälle hiihtämään, mutta jostain pitäisi taas taikoa aikaa lisää päiviin..
Mutta nytkin mun täytyy suunnata töihin,
joten palailkaamme ja mukavaa päivänjatkumista sinulle =)

8 kommenttia:

  1. Ai että miten tyylikäs asu :)<33 tykkään ihan hirveesti <3

    VastaaPoista
  2. Älyttömän ihania kuvia Saara! <3

    VastaaPoista
  3. Niin tyylikäs asu!:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. kiitos paljon<33 Joo nuo ousut on kyllä nouseet munki lemppareiksi tuo aina vähän erikoisuutta asuun!

      Poista