keskiviikko 18. helmikuuta 2015

Tuntuu että jotkut rakkaus parit on ihmisen kuvia vaan / Samanlaiset sukunimet ja teennäiset hymyt päälle liimataan / Tiiviisti aina yhdessä niin muut näkee että me rakastetaan / vaikka sattuu niin jäätävästi että haureeksi muututaan


Hei vaan taas!:)
Mulla on ollut tänään vapaapäivä ja oonkin tehnyt kaikkea kivaa! Mä vaan rakastan aamuja jolloin saa heräillä rauhassa ja laittautua rauhassa. Tänäänkin innostuin jopa väsäämään kiharat hiuksiin kun aikaa oli niin paljon. Mä vaan oon sellanen ihminen, että tykkään kyllä meikkalla ja laittaa hiuksia, sillon kun on aikaa. Mutta jos aamulla on kiire ja saan päättää nukunko 15min pidempään vai näytän ihmiselle niin nukun pidempään :D Kyllä mulla taisi koulussa olla aina meikit mukana, että voin meikkata sitten siellä, mutta en tainu kertaakaan jaksaa sitten enää vaivautua:D Tämän takia tykkään vapaapäivistä tai päivistä jolloin on iltavuoro vasta, kun saan laittaa itteni ihmisen näköiseksi, ilman että se vähenee mun uniajasta. Tykkään myös hirveesti tästä tukasta kiharana, mutta kun jotenkin se into häviää multa jos pitää vaan olla jo menossa, parasta on vaan kun saa ihan kaikessa rauhassa aamulla laittautua vähän syödä välissä ja näin, niin rentouttavaa!
Kuitenkin joooo kun nyt päästään yli siitä, että mulla oli ihanan rauhallinen aamu niin sen jälkeen menin pitkästä aikaa kaupungille pyörimään. Paljon oli tullut kaikkia ihania kevät vaatteita kauppoihin, mutta mitään en ostanut! Muutama juttu jäi kyllä kummittelemaan mieleen, mutta koska viikonloppuna käy matka Turkuun jossa on Zara, niin säästän mieluummin sinne rahat:)
Pyörimisen ja hyörimisen jälkeen menin käymään porukoilla ja lahjoin mun pikkuveljen ottamaan musta muutamat kuvat. Ja kyllä lahjoin huiman tuntipalkan saikin, mutta kuitenkin. Ei taida olla ihan veljen lemppari puuhaa näiden kuvien ottaminen:D Halusin kuitenkin ikuistaan maailman ihmeet eli mun kiharat hiukset ja korvikset korvissa(!?!?) en muista milloin viimeksi on nimmittäin korvikset ollut. Ne vaan jotenkin aina unohtuu vaikka huomasin tänäänkin, että mulla on vaikka mitä kivoja korviksia, pitäs vaan aamulla muistaa ne laittaa.


Mua nyt nyt häiristee laittaa nää kuvat samaan postaukseen, koska vaikka ihan samat kuvat, mutta erivalossa, mutta ehkä se ei nyt oo niin rikos..
Auringosta saatiin tänäänkin täällä nauttia ja huomaa kyllä miten energiataso nousee jokaisen aurinkoisen päivän myötä ja pakko myöntää, että kevät fiilis meinaa kyllä aikamoista vauhtia tulla, joku ihana värikäs takki olisi kiva löytää kevääksi, jospa Turusta löytyisi!
Käytiin myös äsken katsomassa kaverin kanssa paljon kohuttu Fifty Shades of Grey- elokuva ja no, tuo elokuva on kyllä ehkä sellainen, että se pitää itse mennä katsomaan, mutta jos yhtään kiinnostaa katsoa niin kyllä mä suosittelen sen käymään katsomassa, mutta myös varautua siihen :D
Mutta nyt pitää juosta vielä salille, huominen meneekin sitten kouluhommien parissa sekä töissä ja perjantaina starttaakin auto päivällä kohti Turkua! Mutta me palailkaamme vielä ennen perjantaita,
ihanaa keskiviikkoa just sulle<3 

4 kommenttia:

  1. Tykkään kyllä tosi paljon aina näistä sinun asuista! Sulla on kivan rennon tyylikäs tyyli :) Voi että, minäkin haluan Zaraan ostoksille. Harmittaa kun sillä ei ole verkkokauppaa mistä voisi tilailla (ainakaan minun tietääkseni) ja vähän liian pitkä matka lähteä sinne asiakseen ostoksille :D Nuo kiharat näyttää tosi kivalta <3 Itsekin tykkään rauhallisista aamuista, mutta niitä ei vaan meillä juurikaan koskaan ole :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon<3joo ei mun kaan mielestä oo mikö on jännä varmasti ois kysyntää zaran verkkokaupalle! Joo teillä varmaan siellö aina vähä härdelliä niiden pienokaistenjohdosta:D

      Poista
  2. Hhaha, eikä! Täällä kans tuttua puuhaa tuo lahjominen :'DD
    Hyviä kuvia on joka tapauksessa tullut, oot kaunis<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kiva kuulla etten oo ainut joka joutuu välillä vähän lahjomaan kuvien takia!!:'DDD Javoikiitospaljon<3

      Poista