perjantai 6. maaliskuuta 2015

Aurinko ala paistaa, mulla on nii mageet aurikolasitki!


Sanoinkin, että kaupungilta lähti mukaan aurinkolasit... Siinäpä ne olis, just sopivan överit mun makuun ja siniset linssit, alko tänävuonna kolahtaa munkin makuun ja kun törmäsin näihin laseihin Lindexillä niin pakkohan ne oli viedä kassan kautta kotiin, niin törkeen kivat!
Varsinkin voin kuvitella kesällä kun on ruskettunut iho, valkeat vaatteet ja noi lasit, aa aurinko tuu jo esiin!

Mites teillä kolahtaako teihin nämä nyt paljon blogeissa näkyneet värikkäillä linsseillä olevat aurinkolasit?
vai meettekö mieluummin sillä perinteisellä tyylillä?=)

8 kommenttia:

  1. Muhun kolahtaa kyllä noi lasit! Tosi kivat:] Kuvittelen noi kans jonku ihanan rusketuksen kans kesällä, ah♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva kuulla joo en malta oottaa että pääse kesällä näitä pitämään ruskettuneen ihon kanssa<3

      Poista
  2. Tykkään noista sun laseista!:) Värilliset linssit näyttää niin kivoilta:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin mustakin, näyttää kivalle ja helppo tapa saada vähän erikoisuutta asuu!:))

      Poista
  3. Tosi kivat lasit! :) Tuo paita sopii sulle kuin tehty!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:)) itekki kyllä tykkäilen molemmista varsinki tuosta paidasta tullut pmalemppari!:)

      Poista
  4. Mulla ois haaveena jokku värikkäät raybanit :) vielä vuos sitte ne tuntu mulle liian hippimäiseltä :D hyvältä näyttää lasit ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hah joo mulla oli sama silloin kun nää tuli, että ei oo kyllä mun juttu, mutta sitten nyt oon innostunut hyvä ottaa vähän halvemmat niin ei haittaa jos ei tule käyttöä! Oi mulla ois just tarkoituksena mennä katsomaan Raybanit, tosin ihan vaan tavalliset nyt tässä keväällä itselleni!:)

      Poista