sunnuntai 22. maaliskuuta 2015

Ja nyt mä kuljin sun ovea kohti / En tunne sua yhtään / koko kehoni pohtii / Mitä jos tää on hirveä virhe / Ja rakastun helvetisti / oikeasti aivan oikeasti


moikka kaikki!!!:)
Ja oikein rentoo sunnuntaita teille kaikille:)
Mun piti tulla jo aiemmin postailee, mutta sitten joka päivä tulikin aina jotain muuta tekemistä niin postailu sitten jäi. Nyt tulin kuitenkin heittää vielä näitä kuvia tästä toisesta asusta mikä kuvattiin siskon kanssa samaan aikaan kun se kimono asukin. Tästä asusta tulee vielä kokokuvatkin, mutta ne sitten myöhemmin nyt mulla oli sellanen fiilinki, että haluasin nää kuvat nyt tähän väliin julkaista.
Tää asu onkin ihan erilainen yhdistelmä noiden nahkahousjen ympärille kuin se edellinen, mutta silti nää molemmat asut päätyvät vielä useaan kertaan päälle, jotenkin molemmissa asuissa viihdyin hyvin ja kun se on aina niin päivästä kiinni millä fiiliksellä lähtee pukeutumaan rennommalla vai vähä vähemmän rennommalla asulla!


Ja kun viimepostauksessa kerroinkin leikkauksesta, niin nyt on hyviä uutisia, leikkaus ei siirtnytkään kuin vain muutaman päivän, nyt sitten 4.4. tämä mun leukani viimein leikataan! Aika meinattiin tosin heittää monta kertaa 16pv asti, mutta onneksi ymmärsivät että minulle ei vaan käy noin pitkä ajankohdan siirto ja hoitaja löyti sitten mulle ajan vain parin päivän päähän siitä aiemmasta ajankohdasta. Olin kyllä niin iloinen ja kiitollinen, että hoitaja viitsi kuunnella etsiä minulle uuden ajan, sillä tuo parin viikon siirto ois sotkenut mun aikataulut ja suunnitelmat täysin.
Nyt kuitenkin siis pariviikko ja sitten mulla onkin leikkaus edessä! Jos teillä on muuten jonkimoisia postaustoiveita niin nyt niitä voi laittaa, sillä veikkaan että sairasvuoteella mulla ei mitään hirveän mielenkiintoista tapahdu, niin voisin niitä postaustoveita jo etukäteen toteuttaa tai jos on sellaisia toiveita mitä voin sairasvuoteelta toteuttaa niin silloihan mulla ei ole kuin vaan aikaa.


Nyt viikonloppukin meni hyvin, lauantaina olin vielä aamupäivän töissä, mutta illaksi oli onneksi tosikivoja suunnitelmia, sillä oltiin varattu pöytä Kummisedästä. Ja oli kyllä niin onnistunut ilta, syötiin oikein pitkän kaavan mukaan, itse söin alkuruuaksi etanoita, pääruoksi kanaa ja jälkkäriksi vielä suklaakakkua sekä kahvidrinkki. Ja voe mahoton ku oli hyvvee! Ei sanat vaan riitä noille herkuille. En ymmärrä miksi tulee nini harvoin käytyä tuolla Kummisedässä vaikka siellä on todella hyvät ruuat ja todella hyvä henkilökunta, minäkin kun oon ihan urpo kaikkien viinien kanssa, niin osasivat suositella kyllä juuri nappiin kaikki viinit ruokien kanssa sekä tuon kahvidrinkin, eka jännitin että tykkäänkö ollenkaan, mutta se oli just eikä melkein mulle tehty se drinkki todella hyvä.
Oli niin mukava vain jutella ja syödä siellä aivan rauhassa, niin harvoin tulee syötyä noin pitkän kaavan mukaan, että oikea hemmottelu hetki tuo kyllä oli. 
Tämä päivä onkin mennyt sitten aivan täysin sunnuntaifiiliksillä, pitkään sängyssä loikoilua ja välillä nousi hakemaan jotain ruokaa ja sitten taas köllöttelyä. Mutta eipä sitä sunnuntaina tarvitsekkaan muuta tehdä:)

Ensiviikko onkin sitten toinen homma, sillä yritän hoitaa kaikki kouluhommat alta pois, sillä entiedä miten tuon leikkauksen jälkeen paranen, ettei ainakaan kipeänä pidä yrittää vielä saada jotain kasaan vaan koitan hoitaa hommat valmiiksi, jotta sairaslomalla voin vaan keskittyä täysin paranemiseen. Vaikeinta mulle on varmasti se, kun kuuteen viikkoon en saa harrastaa mitään muuta liikuntaa kuin kävelyä... Olen nimittäin tässä päässy niin hyvin taas salitreeniin kiinni niin saa nähdä miten maltan vain olla sitten:D Tosin uskon, että tuo leuka on kyllä sen verran kipeä, että ainakaan alkuun mikää muu ei varmasti käy edes mielessä kuin sängyssä makaaminen...

Nyt kuitenkin menen ajoissa nukkumaan, että huomenna herään virkeänä töihin ja sen jälkeen jaksan hoitaa kouluhommia sekä käydä porukoilla, nyt kuitenkin heihei!

toivottavasti teilläkin oli mukava viikonloppu!:)

6 kommenttia:

  1. Oii vitsit miten ihania kuvia!! Vauu <3 tosi siisti lookki ;)) ja onpa aivan tosi hyvä juttu että sais leikkauksen kuitenkin sovittua noin hyvin! Tsemppiä sulle kovasti siihen ja myös koulujutten kanssa <3 oii etanat on niin hyviä!! Ravintolassa herkuttelu on kyllä välillä niin kivaa ja piristävää <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon taas emilia<3 Jep oon kyllä niin iloinen, että se siirtyikin vaan noin vähän!! Ja kiitos paljon tsempeistä niitä kyll vähän kaivataankin varmasti!:)) Ja niinpä niin hyviä jopa etten maltanu oottaa, että ne ois jäähtyny nii nyt on suussa palovamma..:D Niinpä tosikivaa vaihtelua välillä mennä kunnolla ulos syömään ja rentoutumaan!=)

      Poista
  2. Tosi kiva ja mukavan rento asu! :)

    VastaaPoista
  3. Ihanaa, että sait ajan noin pikaisesti! :) Ja hei, sun hiukset tuo näihin kuviin ihan mielettömän kontrastin<3!

    VastaaPoista