torstai 26. maaliskuuta 2015

Ja uskon et myrskyn jälkeen on poutasää / Ja toivon että rakkaus vihdoin ahneuden pois työntää


Hei vaan!:)
Huh sain just palautettua yhden koulutehtävän ja nyt on kaikki isoimmat koulutehtävät palautettu mitkä pitikin palauttaa ennen leikkausta, JES! Vielä tosin kouluhommia riittää, mutta onneksi sain nuo yliopiston avoimen kurssien tehtävät pois, sillä ne rupesi jo aiheuttamaan mulle harmaita hiuksia..
Kuitenkin tänään käytiin kaverin kanssa lounaalla ennen mun töitä ja kaveri taas kerran napsi mulle kuvat tänne blogiin, kiitostaaskerran elina näistä kuvista<3 Kuvissa tosiaan näkyy mun uusi kevät takki, ai että mä tykkään tuosta!! Alun perin halusin babybluen värisen takin, mutta koska niitä ei ollut missään oikean sävyisenä ja sitten jo törmäsinkin tähän yksilöön olin heti myyty! Tää väri on juuri sopivan haalean vaaleanpunainen, ei liian räväkkä, muttakuitenkin kivan söpis väri ja tuo piristystä aina asuun. Takki ei myöskään ollut pahan hintainen, 59eurolla lähti takki mukaan veromodasta.
Tänään ulkona oli taas ihanan aurinkoinen sää vaikka oli edelleen sen verran kylmä, että kyllä tuonkin takin alle sai laittaa neuleen jotta tarkeni! Oon kyllä yrittänyt nauttia noista auringon säteistä niin paljon kuin vaan mahdollista. Se on aina niin huippua kun keväällä se aurinko oikein aina yllättää tuon pimeän talven jälkeen, vaikka kyllähän se on tiedossa, että se aurinko sieltä vielä tulee, mutta silti joka vuosi se yllättää niin positiivisesti. Huippua kun ihmiset vaan pönöttää tuolla ulkona ja nauttii auringosta, minä mukaan lukien!:D

Nyt kun on taas oltu sääbloggaana niin on hyvä lopettaa sillä mun aivot on ihan jumissa noiden koulutehtävien takia, joten en yritä edes kirjoitella tänne mitään kattavaa, koska mun aivo toiminta on tasoa, että siellä laukkaa pinkkiyksisarvinen vaan ja mitään muuta toimintaa ei tapahdu, joten
nyt kuitenkin menen, koska ei tuu mittään järkevää enää mun aivoista tähän näppäimille,
adios amigos ja palaillaan<3

8 kommenttia:

  1. OIII AIVAN IHANA TAKKI<33 Ja miten ihana asukokonaisuus muutenkin :* kuvista puhumattakaan! VAUU<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitospaljon Emilia<33 hihii mäki kyllä ttkkään tuosta takista kovin:-))

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitti!!:)) itekki kyllä kovin tykkään tulis vaa tänne suomeenki kunnon kevät nii pääsis enemmän käyttää!!

      Poista
  3. Ihanaihanaihanaihana takki <3

    VastaaPoista
  4. Hei ihana takki, tosi söpön värinen!♥

    VastaaPoista
  5. Kiitos<3 itekki ihastuin tuohon väriin täysin!

    VastaaPoista